Late Night Show bijwonen in NYC

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Ingeringe
Amerika-ontdekker

Late Night Show bijwonen in NYC

Bericht door Ingeringe » 04 mar 2008, 16:18

Half juni zijn we met vier personen in NYC!!!
Nu hebben we het idee gekregen om een Late Night Show bij te wonen... (op een dinsdag- of woensdagavond)
We weten alleen niet of we daar nu al kaartjes voor moeten regelen? Kan dat beter nu of op de dag zelf?
En indien het op de dag zelf is... waar moet je dan ergens zijn???

Bedankt allemaal!
Inge

Bennogr
Amerika-expert

Re: Late Night Show bijwonen in NYC

Bericht door Bennogr » 04 mar 2008, 17:37

Ik zou eens gaan kijken op de website van de Late Show.

Volgens mij is het erg moeilijk om bij die show te komen. Ik ben er jaren geleden eens geweest, maar had toen via een relatie kaartjes geregeld rechtstreeks bij de mensen van de show zelf.

Overigens, roepen dat je helemaal uit Nederland komt, wil nog wel eens helpen. Of niet, het is tenslotte New York (het bord: Welcome to New York, now go away! bestaat niet, maar het zou ergens horen te staan).
Terug in de straten en huizen in de voorsteden (gelukkig niet al te ver van Brooklyn, Manhattan, de Bronx, Queens en Staten Island).

SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Late Night Show bijwonen in NYC

Bericht door SpaceAce » 04 mar 2008, 17:50

Ingeringe schreef:Half juni zijn we met vier personen in NYC!!!
Nu hebben we het idee gekregen om een Late Night Show bij te wonen... (op een dinsdag- of woensdagavond)
We weten alleen niet of we daar nu al kaartjes voor moeten regelen? Kan dat beter nu of op de dag zelf?
En indien het op de dag zelf is... waar moet je dan ergens zijn???

Bedankt allemaal!
Inge
Bij een andere show, maar wel 'het bijwonen van een show', hebben kaarten op de dag zelf gehaald.
Dit was voor de show 'The Tonightshow with Jay Leno' in Los Angeles. 's Ochtends eerst een rondleiding
door de NBC Studios en daar kregen we tickets voor om in de rij te mogen staan!

Je moest dus 's middags al ruim van te voren in de rij gaan staan, want vol = vol. Ticket (gratis overigens) was niet gegarandeerd voor een plaats. Maar zonder die ticket mocht je ook niet naar binnen.

Hoe dat dan in New York City is met deze show (je bedoelt die van David Letterman, gok ik?) weet ik niet, maar volgens mij is dat redelijk hetzelfde. Het maakt dus niet echt uit of je het op de dag zelf koopt of van te voren via internet besteld. Zolang je maar vroeg genoeg in die rij 's middags staat. Overigens was dus de opname van Jay Leno om half 5 (en we stonden toen vanaf half 3 in de rij en we waren op dat moment nummer 80).

Sowieso misschien een idee om een rondleiding door de Studios van CBS te doen?
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer