Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel Belvedere? Hoe lang van tevoren boeken?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Ingrid
Amerikafan

Hotel Belvedere? Hoe lang van tevoren boeken?

Bericht door Ingrid »

Hallo allemaal,
Wie kan iets vertellen over Hotel Belvedere en hoe lang kan ik wachten met boeken als we daar begin juni een weekje willen blijven?
Groetjes,
Ingrid
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Ik kan je helaas niets over dit hotel zeggen, maar mijn vraag is meer:

Waarom zou je wachten? Volgens mij kun je ze nu al boeken.
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Je betaald pas als je inchecked.. Annuleren kan altijd nog (kijk alleen wel wat de policy van het hotel hiervoor is..soms moet je wel iets betalen).
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Sanny Rocks
Amerikafan

Bericht door Sanny Rocks »

Hallo

Op 20 mei gaan ik met vriendinnen van mij ook een weekje naar NY. Wij verblijven ook in Hotel Belvedere.

Wij hebben al begin januari geboekt. In eerste instantie was het hotel op aanvraag. Gelukkig kregen we accoord!

Als ik jou was, zou ik niet te lang wachten. Je weet maar nooit. Straks is het vol! Ik zou gewoon gaan boeken als je toch zeker weet dat je gaat.

Groetjes Sanny
Sanny Goes New York!!
Ingrid
Amerikafan

Bericht door Ingrid »

Ik zal inderdaad niet meer te lang wachten met boeken maar ik heb een vraag aan Sanny (tips en antwoorden van anderen zijn natuurlijk ook welkom :D ):

hoe heb je geboekt? Via internet (heb ik nog nooit gedaan)? Hoe gaat dat in zijn werk en hoe zit dat met betalen enz? Wordt dat direct afgeschreven of gebeurt dat pas als je daar bent? En hoe moet dat met eventueel annuleren?

Alvast bedankt.

Groetjes, Ingrid
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Hoi Ingrid,

Wij hebben najaar 2004 ii dagen NY state en city gedaan, een deel van de hotels en cabins hebben we toen rechtstreeks via internet geboekt.
Het hotel hadden we in eerste instantie voor 4 nachten geboekt maar daarvan hebben we er 3 geannuleerd omdat we coupons gevonden hadden voor dat hotel dat was geen enkel probleem.
Betaling was pas achteraf bij het uitchecken.
Gr.
Rob
newyork
Amerikafan

Re: Hotel Belvedere? Hoe lang van tevoren boeken?

Bericht door newyork »

Ingrid schreef:Hallo allemaal,
Wie kan iets vertellen over Hotel Belvedere en hoe lang kan ik wachten met boeken als we daar begin juni een weekje willen blijven?
Groetjes,
Ingrid
Ik kan je iets over het hotel vertellen, ik ben er zelf eens een jaar of 10 geleden geweest toen was het bar en boos. Het was eigenlijk een walk in van studenten etc. het stonk er heel erg, elke kamer had toen een eigen keuken met alle gevolgen van dien. Vorig jaar ben ik er nog eens langs gewandeld het was toen compleet gerenoveerd en ziet er nu echt uit als een hotel, al hebben ze volgens mij nog geen restaurant. Ontbijt bij de deli om de hoek, op zich is dat best te doen. De ontbijten in hotels in de VS zijn so wie so erg duur.

De ligging van het hotel is goed, midden in het theater district met het park en timessquare op loopafstand.

Veel plezier en ik zou zsm boeken....
I love NY
Ingrid
Amerikafan

Bericht door Ingrid »

Ik heb intussen geboekt voor het Belvedere via Internet, dat geeft een rustig gevoel. Bedankt voor de reacties!

Ingrid
Sanny Rocks
Amerikafan

Bericht door Sanny Rocks »

Ingrid schreef:Ik zal inderdaad niet meer te lang wachten met boeken maar ik heb een vraag aan Sanny (tips en antwoorden van anderen zijn natuurlijk ook welkom :D ):

hoe heb je geboekt? Via internet (heb ik nog nooit gedaan)? Hoe gaat dat in zijn werk en hoe zit dat met betalen enz? Wordt dat direct afgeschreven of gebeurt dat pas als je daar bent? En hoe moet dat met eventueel annuleren?

Alvast bedankt.

Groetjes, Ingrid
Hoi Ingrid

Wij hebben via Oad geboekt. Wij gaan 7 dagen naar New York en een dagtrip naar Philadelphia.

Met Oad hebben we de vlucht (Delta Airlines) en het hotel in een pakketje gekocht.

Ik weet niet of je al hebt rondgeneusd maar voor ons was het goedkoper om een pakketje te kopen dan een losse vlucht met losse hotel. Wij hebben bij D-reizen geboekt, en omdat ze een aktie hadden, hoeften we niet aan te betalen.

Succes met planning

groetjes Sanny
Sanny Goes New York!!
4me
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door 4me »

Beter laat dan nooit
Leuk hotel, goede keus!! Ben daar ong 5 jaar geleden geweest. Kleine kamers, maar schoon. Gratis kluisjes bij de receptie, goede informatiebalie ( kunnen transfer naar JFK regelen) Prima ligging, leuke restaurants in omgeving, Time Square op loopafstand en bus/ondergrondse stations vlakbij. Was een heerlijk mexicaans restaurant aan achterzijde van het hotel.
:doublethumb:
van veghel
Amerika-newbie

Bericht door van veghel »

hoi Ingrid :D

Wij zijn met onze 2 kinderen in de meivakantie naar NY geweest en zaten in het Belvedere hotel
vanaf JFK hebben we voor $45. een taxi genomen naar het hotel, waar meteen iemand klaarstond om de koffers aan te pakken.(wel fooi natuurlijk) wij vonden het een heelrijk hotel
heel centraal .In 5 min sta je op Times Square!!
kitchnette perfect, ruime koelkast, magnetron en koffiezet apparaat, (filter met koffie erin werd regelmarig aangevuld)
ik had vanuit Ned, wat plastic bordjes, bekertjes en bestek meegenomen en een scherp mesje om wat te snijden (in de koffer vervoeren)
eerste 2 ochtenden hebben we het onrbijt in het hotel gebruikt $11. of $18. Het duurste is heel luxe met zalm e.d. en het goedkopere heeft weinig broodleg. Daarna naar een deli .
vlakbij het hotel is een ruime supermarkt met traiteur en verkoopt alles (ook warm)

Wij hebben er genoten
veel succes met de voor bereiding
Fam van Veghel :P
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer