Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Stedentrip New York (augustus). Hoteltips gevraagd
Stedentrip New York (augustus). Hoteltips gevraagd
Na een schitterende reis in het zuid-westen vorig jaar, zijn we eraan het denken om dit jaar een stedentrip NewYork te doen (1e keer). Waarschijnlijk 1 van de laatste 2 weken augustus. Hebben julie tips voor een goed, betaalbaar en centraal gelegen hotel? Dan hoor ik dat graag!
Belangrijk:
- prijs/kwaliteit
- ligging
- buurt (veilig gevoel, ook 's avonds)
groet, patrick
Belangrijk:
- prijs/kwaliteit
- ligging
- buurt (veilig gevoel, ook 's avonds)
groet, patrick
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Stedentrip New York (augustus). Hoteltips gevraagd
Bedankt! Ik ga eens even kijken...
Het novotel, Eden Hotel, Belvedere Hotel zijn redelijk van prijs en een mooie ligging (rond theater district).
Ik weet niet wat je prijsindicatie is... je kan het natuurlijk zo gek maken als je zelf wil.
Ik weet niet wat je prijsindicatie is... je kan het natuurlijk zo gek maken als je zelf wil.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mijn persoonlijke favoriet: het Edison Hotel.
50 meter van Times Square, en in juni betaalden wij via het Duitse Neckermann Reisen € 89,00 p.p.p.n.
50 meter van Times Square, en in juni betaalden wij via het Duitse Neckermann Reisen € 89,00 p.p.p.n.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Ik ben echt heel blij met deze tips, dus als er nog meer zijn dan hoor ik het graag! We hebben gisteren een aantal gidsen gehaald, maar dan zie je het echt niet meer...
Persoonlijke ervaringen zeggen veel meer dan een leuke foto!
Persoonlijke ervaringen zeggen veel meer dan een leuke foto!

Dat Eden hotel, bedoel je daarmee Eden Park? Of is dat een andere?NY John schreef:Het novotel, Eden Hotel, Belvedere Hotel zijn redelijk van prijs en een mooie ligging (rond theater district).
nee sorry Edisonaspers schreef:Dat Eden hotel, bedoel je daarmee Eden Park? Of is dat een andere?NY John schreef:Het novotel, Eden Hotel, Belvedere Hotel zijn redelijk van prijs en een mooie ligging (rond theater district).

Wij hebben voor aanstaande mei geboekt in het Wolcott hotel. Volgens de berichten heel centraal en zeker netjes voor een 2* hotel. De prijzen liggen niet zo heel hoog en wij hebben er al meerdere positieve geluiden over gehoord.
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Wij hebben voor vier nachten in juni het Affinia Dumont geboekt, het hotel is op dit moment nummer 4 op tripadvisor. Ik vond de hotelprijzen erg hoog in New York, voor wat we nu betalen voor een gewone kamer in New York zaten we vorig jaar in Las Vegas in een suite in het Bellagio.
Harry
Harry
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Wij zitten in mei vlak bij central park, Salisbury hotel $ 237 per nacht excl tax. De dollar staat laag zullen we maar denken
Lange tijd stond voor ons novotel op 1 gedurende de zoektocht naar een goed en betaalbaar hotel maar op basis van reviews toch voor Salisbury gevallen.

Lange tijd stond voor ons novotel op 1 gedurende de zoektocht naar een goed en betaalbaar hotel maar op basis van reviews toch voor Salisbury gevallen.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 19
heb vorig jaar in het Millenium Hilton gezeten, is erg goed bevallen, ligt aan de bouwplaats van Ground Zero dus zorg dat je een kamer op een hoge etage krijgt!
Voor dit jaar heb ik het Marriott Marquis op times square op het oog, ik wacht alleen nog even tot de prijzen gaan dalen.........
Voor dit jaar heb ik het Marriott Marquis op times square op het oog, ik wacht alleen nog even tot de prijzen gaan dalen.........
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vond het Edison ook geweldig. In een zijstraat van Times Square, maar toch heel rustig. Geen grote kamers, maar wel netjes.Dento schreef:Mijn persoonlijke favoriet: het Edison Hotel.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Inderdaad, de kamers zijn niet groot, maar groot genoeg, en - nog het belangrijkst - schoon. Je komt er toch alleen maar om te slapen en te douchen, en dan voldoen ze ruimschoots.Marjol schreef:Ik vond het Edison ook geweldig. In een zijstraat van Times Square, maar toch heel rustig. Geen grote kamers, maar wel netjes.Dento schreef:Mijn persoonlijke favoriet: het Edison Hotel.
Om je een idee te geven van de ligging: we hadden een kamer op de bovenste verdieping gevraagd (de 21e of 22e), en dit was het uitzicht op Times Square:

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wat een geweldig uitzicht!!!!!
- Ceetje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
En daar heb je een heel goede keuze mee gemaakt. Wij hebben hier afgelopen zomer gezeten: geweldige ligging en een heel grote kamer. We kregen een king suite aan de achterkant ... als het lukt probeer dit ook krijgen. Gratis ontbijt... perfect! :doublethumb: Komende kerstvakantie gaan we terug, maar dit keer naar Chelsealodge in de 20th street. Ook zeer goede review, maar veel goedkoper. Ben benieuwd hoe dit hotel gaat bevallen.EvdB schreef:Wij zitten in mei vlak bij central park, Salisbury hotel $ 237 per nacht excl tax. De dollar staat laag zullen we maar denken![]()
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
Ik zag die Edison al vaker voorbij komen. Denk dat we daar eens naar gaan kijken! Als het maar goed verzorgd is, hoeft geen super-de-luxe kamer te zijn.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Die hadden wij toen ook geprobeerd te boeken maar zat al vol. Reviews zijn idd erg goed:Ceetje schreef:Komende kerstvakantie gaan we terug, maar dit keer naar Chelsealodge in de 20th street. Ook zeer goede review, maar veel goedkoper. Ben benieuwd hoe dit hotel gaat bevallen.
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... _York.html
Homepage: http://www.chelsealodge.com/
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Ceetje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Wij hebben nu al de kamer vastgelegd voor 28 december en gelukkig waren we op tijd: we konden zelfs nog een luxere (want eigen wcNjit schreef:Die hadden wij toen ook geprobeerd te boeken maar zat al vol. Reviews zijn idd erg goed:Ceetje schreef:Komende kerstvakantie gaan we terug, maar dit keer naar Chelsealodge in de 20th street. Ook zeer goede review, maar veel goedkoper. Ben benieuwd hoe dit hotel gaat bevallen.
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... _York.html
Homepage: http://www.chelsealodge.com/

Ik laat volgend jaar wel weten of de reviews kloppen

'98:Ca,Az,Ut,Nv
Wij hebben voor dit jaar ook 't Wolcott gereserveerd, toevallig is er onlangs een test van de consumentenbond geweest en kwam dit hotel in de top 6 uit (zoiets geloof ik, maar was iig een goede rating
) Dus daar zijn wij ook weer blij mee! Qua kosten volgens mij helemaal niet duur en als je geluk hebt, heb je een kamer met het Empire Stat Building in je achtertuin (wij hebben iig wel om zo'n kamer verzocht, volgens mij 1 van de hoogste verdiepingen en dan achterzijde.. weet niet meer precies)..

Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1948 Weergaves
-
Laatste bericht door Maartje81