Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Airport transfer met Stretch Limo wel erg goedkoop?!

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Dries Molemans
Amerikafan
Contacteer:

Airport transfer met Stretch Limo wel erg goedkoop?!

Bericht door Dries Molemans »

Had gedacht om mijn medereizigers te verrassen met een stretchlimo-taxi van JFK naar Manhatten. Heb online enkele prijzen laten maken. Nu kreeg ik een mailtje van www.aaazoominc.com, zij vragen 134 dollar voor dit ritje met een 6 pass. stretch limosine (all-inn d.w.z. meet& greet, tax, tip, toll & parking erbij!)
Dit lijkt me wel erg goedkoop! Heeft er toevallig iemand ervaring met deze limoverhuurders?

Greetzz!
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Airport transfer met Stretch Limo wel erg goedkoop?!

Bericht door Jasmino »

Wij hebben voor de terugreis vanuit New York City naar het vliegveld JFK gebruik gemaakt van de limo service, geen stretch maar een gewone. Via een advertentie uit een of ander New Yorks magazine hebben we gereageerd (ik weet niet meer hoe de organisatie heette), de prijs was belachelijk laag! Ik kan me herinneren dat het ongeveer even duur was als een gewone taxi, en bij de gewone taxi moest je ook nog fooi geven en de tol betalen. En de gewone taxi kostte maar net iets meer dan de shuttle service voor 2 personen. VOlgens mij waren we nog geen $30 kwijt in totaal voor de rit. En de limo was natuurlijk veel luxueuzer. Er lagen allerlei tijdschriften in de auto, een minibar om iets te drinken en je zat er mega ruim en comfortabel. Het was een zwarte auto, en aan de buitenkant was niet zichtbaar dat het een limo-taxi was. De volgende keer doen we het zeker weer. Deze auto was geschikt voor 2 personen, als je een stretch limo neemt zal het dus zeker duurder zijn dan wij hebben betaald, maar de prijs die jij noemt vind ik niet exorbitant laag, lijkt me prima. Met hoeveel personen zijn jullie?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Dries Molemans schreef:Had gedacht om mijn medereizigers te verrassen met een stretchlimo-taxi van JFK naar Manhatten. Heb online enkele prijzen laten maken. Nu kreeg ik een mailtje van www.aaazoominc.com, zij vragen 134 dollar voor dit ritje met een 6 pass. stretch limosine (all-inn d.w.z. meet& greet, tax, tip, toll & parking erbij!)
Dit lijkt me wel erg goedkoop! Heeft er toevallig iemand ervaring met deze limoverhuurders?

Greetzz!
Is een prima prijs, redelijk goedkoop denk ik. Ik heb een aantal keer stretch limo gehad vanaf JFK en Newark, was meestal wel iets duurder, al snel richting $ 180, zeker met alles erbij. Nooit gehoord van deze partij, ik vermoed dat ze dan wat oudere limo's hebben, die zie je ook wel eens rondrijden. Maar dat is nog steeds leuk natuurlijk :mrgreen: ! Wellicht wel verstandig om niet vooraf al te betalen ? Of kan dat niet anders ?
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Dries Molemans
Amerikafan
Contacteer:

Wij zijn met z'n vieren, en héél wat bagage... :lol:
Ze vragen creditcardgegevens of een voorschot. Hopelijk is hun zaakje te vertrouwen... :roll:
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Volgens mij zit je wel goed, hoor. Limousines zijn hier veel goedkoper om te huren, dan in Nederland, heb ik me laten vertellen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Dat soort dingen altijd via een kredietkaart doen. Als er iets misgaat heb je vaak de kredietkaartmaatschappij achter je en die kunnen veel doen. En in zulke gevallen gaat de kredietkaart er meestal van uit dat jij als klant gelijk hebt en de andere partij moet dan maar aantonen, dat zij geen boeven zijn.

Heb in dat verband goede ervaringen met American Express. Iets duurder, maar de moeite waard.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
dieter
Amerikakenner

Bericht door dieter »

Heb daar ook een prijs gevraagd. Was wel iets meer :
Vehicle of Choice - 6 PASSENGER LIMOUSINE
Description of Event - AIRPORT
Price - $150+%20 TIP+$9 PARKING+$11 TOLLS = $200
maar misschien is dat omdat we naar New Jersey moeten (holland motor lodge)
Wat me echter niet duidelijk is is de annulering.
Je weet maar nooit dat om een of andere reden onze reis niet zou kunnen doorgaan.
Wat dan ? Uiteraard zal ik hen asap verwittigen, maar vind zo direct niet terug of ik dan nog kosten heb of niet.
Weet er iemand hier iets meer over ?
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ik zou ze mailen en vragen wat hun cancelation policy is. Ieder bedrijf verschilt daarin, waarschijnlijk.
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
dieter
Amerikakenner

Bericht door dieter »

Heb ik gedaan : summier antwoord :

Do you track the flights and in case of delays will you adjust the pick up time accordingly ?

yes, we do

What is the cancellation policy ?

48 hours prior

Ik ben helemaal niet vertouwd met Amerkiaans consumentenrecht, maar zie ik het goed dat als 48u op voorhand meldt dat je niet komt, je niets verschuldigd bent ?
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Inderdaad, het is hetzelfde als met hotels, als je dus binnen 48 uur annuleert moet je betalen.
Dries Molemans
Amerikafan
Contacteer:

Wij betalen idd minder (134$ ipv 200$) omdat we in Manhatten moeten zijn. (Amsterdam Ave) Limo is al geboekt, heb hun cancelationpolicy nagelezen en lijkt me prima in orde!
dieter
Amerikakenner

Bericht door dieter »

Ik heb ook m ijn reservatie gedaan, krijg een bevestiging, en wat staat daar :
"THERE WILL BE A 30% CANCELLATION FEE IF A RESERVATION IS CANCELED " :(
Zo had ik het niet begrepen uit hun voorwaarden.
Daar stond : "Note: We will not charge your credit card until the service are done, however we will keep your credit card for security purpose, there are 24 hours advance notice required for any cancellation"
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Je kunt het nog even met ze checken, maar volgens mij betekent dat, dat als je binnen 24 uur cancelt, je 30% van de totale kosten moet betalen. Of althans, dat zou het moeten betekenen met een 24 hour cancelation policy.
StageNYCfall2007
Amerikafan

Bericht door StageNYCfall2007 »

New York limo's: carmellimo.com

Vraagje: moet je ook een fooi geven bij limo's??? Net als bij yellow cabs??
GOD BLESS AMERICA
Land Of The Free, Home Of The Brave

USA Trips
05/06 Twee weken Kerstvakantie NYC
07/08 Vijf maanden stage NYC (Visits to Chicago, Boston, Philly, Washington (2x), reis naar Mid-West, en meer kleine dorpjes/steden).
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ja, hoewel bij sommigen de fooi al inbegrepen zit, even opletten dus.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer