Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Weer in februari/Carter of Penn hotel?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Miss_BB
Amerika-newbie

Weer in februari/Carter of Penn hotel?

Bericht door Miss_BB »

Hello!

In februari vlieg ik op de terugreis naar Nederland via NY, en we hebben dan zo'n twee dagen (ik weet het, veeeeelste kort!) om iets van de stad te zien. Ik ben benieuwd of iemand mij iets over het weer rond die tijd kan vertellen, en of iemand ervaring heeft met het Carter of Pennsylvania hotel? :roll:

Alvast bedankt!
ANY
Amerika-expert

Bericht door ANY »

Over het hotel weet ik niks, maar over het weer; gewoonlijk erg koud en sneeuw in die tijd.
Annemiek
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

BB,

Gemiddeld is het in Februari in NYC 1 °C, en valt er 0.4 cm neerslag met gedeelteljike bewolking.
Maximum temp ooit gemeten is 8 °C, en minimum -12 °C.

Lekker weer dus voor een steden bezoek. En Central park is prachtig als er sneeuw ligt. Veel plezier.

Voor reviews voor hotels ga eens naar http://www.tripadvisor.com
Note: ze verschillen blijkbaar weinig, Carter Hotel staat op #315 en Pennsylvamia Hotel op #310 bij Tripadvisor.

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
Miss_BB
Amerika-newbie

Bericht door Miss_BB »

Dank jullie wel voor de reacties! :D
Marcel
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Ik ben 2 keer in het Penn hotel geweest (1997 en 2002). Locatie is perfect (pal tegenover Madisdon Square Garden), om de hoek bij Macy's (The Miracle on 34th Street) en op minder dan 10 minuten lopen van het Empire State Building. De buitenkant en de lobby (waar het soms erg druk kan zijn) zien er heel fatsoenlijk uit; de kamers kunnen nogal verwaarloosd zijn (afgebladderde verf, vochtplekken, loskomend behang, e.d.); dit wisselt overigens nogal per kamer en per etage. Is je kamer erg slecht, vraag dan om een andere. Tegenover dit alles staat een voor deze locatie redelijke prijs. Kortom, als luxe en afwerking niet zo belangrijk zijn, is het er best uit te houden voor een paar nachten.

Beneden zit een restaurantje ("Joe's" of zoiets), waar je kunt ontbijten; niet doen, want het is peperduur. Voor minder dan de helft van de prijs kun je elders in de straat terecht.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer