Ik heb net weer ff het gehele topic gelezen en denk dat ik nu niet weet waar aan de kust nu een plek gezocht wordt? Ik heb Cape Cod voorbij zien komen (zeker een aanrader!) maar weet niet of dat al een besluit is.
Het schema is al behoorlijk klaar en primair zoek je nu dus een plek om te overnachten tussen de Falls en (voor t gemak) Cape Cod? EN met alleen een stop in South Deerfield (zonder overnachting).
Ik zou Albany in de overweging willen geven. Hoewel ik denk te begrijpen dat jullie niet echt museum bezoekers zijn is het NY state museum in Albany echt de moeite, 911 deel is erg indrukwekkend maar er is meer. Albany is 4,5 uur rijden vanaf de Falls. Dan kan je wanneer je in de ochtend vroeg de eerste boot bij de Falls genomen hebt daarna gaan rijden. In de late middag (eventueel de groep gesplitst) het museum bezoeken (
http://www.nysm.nysed.gov) en een hapje en een drankje. De overnachting , en dan vervolgens in een kleine 2 uur naar South Deerfield, daar je "ding" doen, en dan is het nog een kleine 3 uur naar Cape Cod.
Nogmaals, veel plezier met uitwerken en uitvoeren.