Ja, raar inderdaad...
Misschien komt het door de kleuren? Geen idee hoor... maar in 't echt ziet het er in ieder geval gewoon normaal uit, da's het belangrijkst.
Marjol schreef:Ja, raar inderdaad...
Misschien komt het door de kleuren? Geen idee hoor... maar in 't echt ziet het er in ieder geval gewoon normaal uit, da's het belangrijkst.
Zeker! We krijgen ons 'Mickey' boek waarschijnlijk morgen, als de postbode een beetje mee wilt werken.
hmm ik vind de fotobuch-boeken te klein.
Die vierkante albums zijn IMO het mooiste voor je fotowerk en bij de hema zijn die 30 bij 30 waardoor je heerlijk grote platen krijgt.
Bij fotobuch slechts 20,5 bij 20,5...vind ik toch wel erg klein.
Iris_1982 schreef:hmm ik vind de fotobuch-boeken te klein.
Die vierkante albums zijn IMO het mooiste voor je fotowerk en bij de hema zijn die 30 bij 30 waardoor je heerlijk grote platen krijgt.
Da's inderdaad wel een goed argument Zelf vind ik een standaard formaat wel handiger voor in de kast. 30x30 steekt zo uit..
Ik heb het even onder de A3 scanner gegooid. Helaas zwart-wit. Pagina 1 staat op z'n kop en van de 2de pagina is er links iets weggevallen (het blad is net iets groter dan A4). Maar ik denk dat de boodschap wel duidelijk is
Iris_1982 schreef:hmm ik vind de fotobuch-boeken te klein.
Da's inderdaad wel een goed argument Zelf vind ik een standaard formaat wel handiger voor in de kast. 30x30 steekt zo uit..
niet als je al 4 Hema-albums hebt staan dan valt het niet meer op
Voor de mensen die een foto op linnen doek willen laten maken... Ik heb er zelf een laten maken bij http://www.herinneringenoplinnen.nl. Super mooi en eigenlijk ook best goedkoop in vergelijk met anderen.
Kreeg vandaag een mailtje binnen van Postersale. Zij hebben nu een "aanbieding" (staat tussen haakjes omdat ik niet weet of het daadwerkelijk een "aanbieding" is) waarbij ze foto's op canvas kunnen afdrukken.
Ik had er ook één laten maken (mijn avatar) bij het adresje van Sabine...
sabine schreef:Voor de mensen die een foto op linnen doek willen laten maken... Ik heb er zelf een laten maken bij http://www.herinneringenoplinnen.nl. Super mooi en eigenlijk ook best goedkoop in vergelijk met anderen.
...en deze gisteren thuis bezorgd gekregen... Maar hij is inderdaad PRACHTIG!
Ga de komende vakantie's kijken of ik foto's kan maken in dezelfde kleuraccenten als onze de woonkamer.
Leuk Maurice, dat je er ook tevreden mee bent. Komend jaar gaan wij op een caribische cruise en dan wil ik ook een foto maken in de kleuren van het interieur. Zal vast super gaan staan.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.