Ik stuur nog geen uur terug een bericht en krijg meteen antwoord terug.
Dat noem ik nog eens snel reageren.
Maar mijn datums zijn nog niet vrij gegeven.
Misschien dat daarom de andere niet reageren, maar dat kunnen ze toch ook even melden.
Con5421 schreef:Ik stuur nog geen uur terug een bericht en krijg meteen antwoord terug.
Dat noem ik nog eens snel reageren.
Maar mijn datums zijn nog niet vrij gegeven.
Misschien dat daarom de andere niet reageren, maar dat kunnen ze toch ook even melden.
Volgens mij hoor je pas twee weken van te voren, zo ja of het door gaat en zo ja welke datum en tijd...
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
BonnyR schreef:Volgens mij hoor je pas twee weken van te voren, zo ja of het door gaat en zo ja welke datum en tijd...
Dat klopt maar ik had al drie aanvragen gedaan en kreeg nooit antwoord terug dat ze het ontvangen hadden.
Nu kreeg ik meteen een antwoord terug dat ik te vroeg was met mijn aanvraag.
Ze hebben het nog nagevraagd en nu heb ik toegang op zaterdag om 09:00 .
Overigens omdat ze het vervelend vonden ook nog kaartjes voor de vrijdag middag om het congres gebouw in te komen.
Geweldige service bij the office van Van Hollen
Hoe heb je dit gedaan? Mail terug gestuurd of nieuwe aanvraag gedaan?
Ik heb zojuist bericht gekregen van senator Hoeven dat ons verzoek niet is ingewilligd , baal baal. Reden staat er niet bij.
Kunnen we nu het beste een nieuw verzoek doen (evt bij andere senator) op dezelfde datum of andere dag kiezen?
Florida 2014 Noordoosten en Florida 2015 Zuidoosten en Florida 2016 Las Vegas en LA 2019 NY en Philadelphia / Westkust en Florida / Boston-New England 2022 Westkust en Hawaii 2023 NY en Washington 2024
Voor wanneer was jullie verzoek, Anita? Ik zou zeker een andere dag kiezen, want waarom zou Hoeven anders zeggen dat jullie verzoek op de eerste datum niet ingewilligd kon worden. Een andere senator zal niet opeens wel toestemming voor jullie kunnen krijgen.
Dat is nou precies wat ik ook zo vreemd vind. Ik denk dat het hem in de datum zit, we hebben aangevraagd voor 4 augustus, datum 'op z'n Amerikaans' ingevuld .
Nu denk ik zelf dus dat ze dit hebben verward met 8 april . Dit zou beter kloppen met de termijn van berichtgeving (paar weken vantevoren).
Ik ga senator Hoeven nog maar even een mail sturen met de vraag of de datum wel goed is doorgegeven en dat het dus 4 augustus moet zijn. Helaas kunnen we geen andere datum,
we komen op zaterdag in de middag aan in Washington en blijven t/m dinsdag. En op zondag en maandag zijn er geen tours heb ik gelezen. Fingers crossed dus .
Florida 2014 Noordoosten en Florida 2015 Zuidoosten en Florida 2016 Las Vegas en LA 2019 NY en Philadelphia / Westkust en Florida / Boston-New England 2022 Westkust en Hawaii 2023 NY en Washington 2024
Ik heb gewoon een mail gestuurd naar de persoon die mij de reactie had gestuurd en even later kreeg ik de reactie dat het voor afgelopen zaterdag wel kon.
Bleek dus dat er vrijdag helemaal geen tours waren vanwege een staatsontvangst (begin vd Lente) en er dan geen bezoekers in mogen.
Verwacht overigens niet alles te zien, het zijn een aantal kamers voor dineren, relaxen en ontvangst die je ziet. Maar het blijft wel gaaf om te gaan uiteraard .
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
Bedankt voor je reactie, nwolf!
Ik heb de senator een mailje gestuurd en kreeg vandaag een reactie terug. Mijn vermoeden bleek juist te zijn, hij had de datum verkeerd doorgegeven. Duizend maal excuses...Heeft meteen een nieuwe aanvraag gedaan, nu wel voor de juiste datum .
Weer even afwachten dus of we nu wel toestemming krijgen!
Net verschillende request forms ingevuld bij diverse senators, nu wachten tot ze de bijkomende formulieren versturen (invullen extra info) en laat ons hopen dat wij ook een bezoekje kunnen brengen aan het witte huis begin september.
Vraagje: indien jullie reactie (om extra info op te geven) kregen van meerdere senators, stuurden jullie deze info op naar al die senators (om de kans te vergroten) of hielden jullie het bij eentje?
Want vandaag heb ik reactie gekregen van 2 senators om extra info op te geven.
Ik krijg nu een mailtje dat onze aanvraag voor 25 juni is goedgekeurd. Ahhh, maar de aanvraag was voor 25 juli Heel snel geantwoord dat de datum een maand later moet zijn. Nu maar niet hopen dat onze aanvraag voor juli onder op de stapel komt. Het zal toch niet weer fout gaan
Om te beginnen wil ik zeggen dat ik al veel leuke berichten gelezen heb op dit forum dus alvast bedankt hiervoor!
Ik vertrek in september richting de US en ga New York en Washington combineren.
Nu had ik graag het witte huis bezocht maar ik vroeg mij af hoe ik een applicatie kan invullen als buitenlander. Ik moet steeds de 'state' invullen en correct 'telefoonnummer'.
Maar Belgie staat er natuurlijk niet tussen. Enkel bij Chris van Hollen is dit me gelukt maar ik lees hier ook dat het bij sommige is gelukt bij onder meer Bill Huizenga en Tammy Baldwin + Kirsten Gillibrand. Maar wat hebben jullie dan hier in gegeven want ik kan mijn applicatie niet verder submitten.
Vandaag kregen we de toestemming voor een bezoek aan het Witte Huis in juli.
We hadden het 9 februari aangevraagd dit jaar bij Bill Huizenga.
Helaas gaat onze reis naar Amerika door omstandigheden niet door...
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Wij hebben in januari een tour aangevraagd via Deb Fisher voor 18 juli (zaterdag, de zondag en maandag dat we ook in Washington zijn, zijn er geen tours) en ik kreeg eergisteren bericht dat we Mogen komen om 7.30 !
Lekker vroeg, als je er 20 minuten eerder moet zijn. We zouden eigenlijk die dag ook uit ons hotel in Harrisburg komen maar deze hebben we maar voor 1 van de 2 nachten geannuleerd en een nacht Washington bijgeboekt zodat we dan om 6.00 weg moeten i.p.v. om 3.00 's nachts haha.
Ik ben heel benieuwd! Via deze link hebben wij de aanvraag gedaan: http://www.fischer.senate.gov/public/?p=tour-requests
Heeft iemand ervaring met waar te parkeren en waar je nou precies naar binnen moet? Op Google maps zie ik een soort straatje waar je niet in lijkt te mogen maar is dat dan juist de ingang voor die tour?
Zuidwesten 2009/Florida 2010/Zuidwesten 2013/New York+Oost USA 2015
Florida mei + december 2017/ West USA april 2018 / Florida nov/dec 2018
Georgia,Carolina's en Florida nov/dec 2022 http://www.marjoleinw.com/wordpress
Yes we can! Fotograferen in Witte Huis mag weer.
Binnenkort naar Washington? Goed nieuws. Er mogen weer foto's gemaakt worden in het Witte Huis tijdens rondleidingen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.