Ik zelf doe dat niet. Ik neem wel een gorillapod mee, maar eigenlijk gebruik ik die nooit. Ik ben meestal creatief met paaltjes en muurtjes. Maar goed, dan heb je beperktere compisities.Senne schreef:Nemen jullie soms een statief mee op reis?
Ik ben er over aan het twijfelen om dit te doen, maar het lijkt me toch ook weer zo'n gesleur
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Foto's van onze vakantie in New York
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Foto's van onze vakantie in New York
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
- coralie1976
- Amerika-ontdekker
Op welk vliegveld vloog je?Natasja L. schreef:Nee, vanuit het vliegtuig. Wij wonen vlakbij Dulles Airport en vlogen daarom via IAD naar New York. Dan vlieg je langs de skyline, zeg maar. Scheelt weer een paar honderd dollar aan een helicoptervlucht!
Ik vlieg in oktober ook van washington naar NYC (Newark), dus zou wel heel gaaf zijn als ik dit ook te zien krijg! Weet je nog aan welke kant van het vliegtuig je zat, kan ik daar rekening mee houden als ik een stoel kies

En inderdaad, zoals gezegd, fantastische foto's.

- Natasja L.
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Wij hebben altijd een grove planning maar besluiten pas op de dag zelf wat we gaan doen. De foto's die we, mijn man fotografeert ook, maken zijn dingen die we op ons pad tegenkomen. We gaan eigenlijk bijna nooit op zoek naar iets. Wij komen op de eerste plaats om te genieten van New York. Foto's maken komt pas op de tweede plaats. Op zich zijn we nooit zo heel veel tijd kwijt aan het maken van foto's. Als ik echter wat langer bezig ben met het maken van foto's dan vermaakt hij zich wel. Meestal gebruiken we die tijd om even ergens rustig te zitten zodat we de wereld aan ons voorbij kunnen zien trekken. Dat levert dan vervolgens weer geweldige foto opportunities op.Georgie schreef:Natasja, vraagje nog: Je schreef dat je samen op vakantie was. Is dat niet onhandig fotograferen? Jij bent degene die fotografeert neem ik aan? Hoe doe je dit dan? Want deze foto's zijn zo mooi, daar is wel goed over na gedacht en zijn niet hap snap genomen. Ben ik wel benieuwd naar, juist omdat ik net alleen ben geweest en het zo prettig vind om alleen te zijn met de camera. Ik had dat niet gekund hoor, met iemand anders er bij!
Wij vlogen op LaGuardia en op de betreffende dag vlogen we op de luchthaven aan via de zuidelijke route aan de oostzijde van Manhattan. Daar hadden we al op gegokt dus we hadden een plekje aan de linkerzijde van het vliegtuig uitgekozen. Newark als luchthaven is voor mij een onbekende. Die gebruiken we eigenlijk nooit vanwege de hoge taxikosten om vanaf deze luchthaven naar de stad te komen.coralie1976 schreef:Op welk vliegveld vloog je? Ik vlieg in oktober ook van washington naar NYC (Newark), dus zou wel heel gaaf zijn als ik dit ook te zien krijg! Weet je nog aan welke kant van het vliegtuig je zat, kan ik daar rekening mee houden als ik een stoel kies![]()
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht