We zitten op Rhode Island Ave, tussen Connecticut en Mass Ave.
En wat dat rotlopen betreft, competely agree... daar zijn we al achter (en zijn vandaag pas aangekomen).
Zoeken niet persé een europese stijl van winkelen, maar als je om van de ene winkel naar andere winkel te lopen 15 min onderweg bent dan is dat toch niet helemaal wat wij onder 'gezellig EVEN winkelen' verstaan
Washington is ook niet opgezet om "gezellig even te winkelen" . Er wordt wel hard aan gewerkt en in de 21 jaar, dat ik hier woon, is er heel wat verbeterd. Maar Washington Downtown is voornamelijk mooie monumenten, musea en gebouwen. De musea hebben trouwens fantastische winkels en daar betaal je geen belasting op je aankopen.
In principe komen we ook voor die monumenten en musea...
Maar af en toe is het ook wel eens lekker om gewoon te winkelen. Ach ja, dan maar een keer richting Georgetown of Tysons corner (als dat een beetje te doen is met het openbaar vervoer, dat moeten we nog even uitzoeken), als we echt veel winkels willen vinden.
Weet jij toevallig of Pentagon City de moeite waard is om te winkelen?
Castarah schreef:Ach ja, dan maar een keer richting Georgetown of Tysons corner (als dat een beetje te doen is met het openbaar vervoer, dat moeten we nog even uitzoeken), als we echt veel winkels willen vinden.
Castarah en Arjen,
Tysons Corner kan ik jullie echt aanraden. Het is één van de mooiere malls die ik in Amerika bezocht heb. Afgelopen oktober ben ik ook in Washington, DC geweest en heb toen 3 nachten geslapen bij de Holiday Inn in McLean vlakbij Tysons Corner.
Ik heb even voor jullie gezocht en zo te zien is Tysons Corner ook met het openbaar vervoer vanuit Washington DC goed te bereiken, kijk maar eens op deze pagina: http://www.shoptysons.com/about_us/directions bij "Metro to Tysons".
Ik benijd jullie... Tysons Corner zal nu vast prachtig versierd zijn voor de kerst.
Tysons is zeker versierd voor de Kerst en heel modern. Pentagon City is ook mooi, niet zo groot, maar wel met een aantal mooie warenhuizen, zoals Neyman Marcus en natuurlijk met de metro te bereiken. Met dit weer is het wel lekker de mall in te duiken, want op het moment, dat ik dit schrijf vriest het 10 graden!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.