JohanV schreef:Of het volgende ook in New York is weet ik niet, maar in verschillende landen ben ik het volgende tegengekomen tijdens het pinnen:
- Pinnen bij een automaat
Bij het pinnen bij een automaat heb ik regelmatig de volgende vraag gekregen tijdens de pintransactie: Wilt u pinnen tegen de koers van de bank of tegen de onbekende bankkoers? Kies altijd voor de onbekende bankkoers, de koers van de bank kan tot 15% nadeliger uitpakken.
Deze vraag kreeg ik soms 2x tijdens de pintransactie.
oh ... ik krijg vaak de vraag 'wilt u met of zonder omrekening (naar euro's?) pinnen?' .... ik snap dan nooit zo goed wat er bedoeld wordt en kies altijd voor 'zonder omrekenen' .... ik heb zoiets van: 'ik merk thuis wel hoe duur het allemaal was ....'
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.