Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Betalen in New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
grootfamily
Amerika-ontdekker
Partner van: Marco de Groot
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Re: Betalen in New York

Bericht door grootfamily »

Veel CC-aanbieders hebben de actie dat de kaart het eerste jaar gratis is. Prima optie om op deze manier een CC uit te proberen!

http://www.degrootjes.com
Afbeelding
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Betalen in New York

Bericht door meyem »

JohanV schreef:Of het volgende ook in New York is weet ik niet, maar in verschillende landen ben ik het volgende tegengekomen tijdens het pinnen:

- Pinnen bij een automaat
Bij het pinnen bij een automaat heb ik regelmatig de volgende vraag gekregen tijdens de pintransactie: Wilt u pinnen tegen de koers van de bank of tegen de onbekende bankkoers?
Kies altijd voor de onbekende bankkoers, de koers van de bank kan tot 15% nadeliger uitpakken.
Deze vraag kreeg ik soms 2x tijdens de pintransactie.
oh ... ik krijg vaak de vraag 'wilt u met of zonder omrekening (naar euro's?) pinnen?' .... ik snap dan nooit zo goed wat er bedoeld wordt en kies altijd voor 'zonder omrekenen' .... ik heb zoiets van: 'ik merk thuis wel hoe duur het allemaal was ....'
:lol:
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer