Eduard_ schreef:Ik zit weer nog een keer te kijken of het mogelijk is om op een dag vroeg naar Phoenix te vliegen, en vanaf daar naar de Grand Canyon te gaan, en daar een dag te blijven en dezelfde dag laat weer terug naar Phoenix te gaan en terug naar NY te vliegen. Op zich qua kosten is het nog..wel..te..doen. Maar ik zit met het vervoer tussen Phoenix en Grand Canyon. Ik kan nog steeds geen goede pendel iets vinden ofzo. Blijkbaar is Phoenix geen massale aanloop voor de Grand Canyon. Liften lijkt haast nog de beste mogelijkheid.
Mensen die ervaring hebben om van Phoenix naar de Grand Canyon te komen?
Ik zou het evt wel in 2 dagen willen doen maar er is geen enkele overnachting meer beschikbaar bij Grand Canyon Village.
Maar misschien moet ik het gewoon vergeten en ooit een volgende keer doen.
Hier stond al informatie, is zeker wel mogelijk vanuit Phoenix.
Je kunt voor accommodatie ook in Tusayan kijken, vandaar kun je met de shuttlebus naar het park.
Overnachtingen zijn vaak volgens de site niet beschikbaar maar als je belt of het later nog eens probeert - er zijn altijd annuleringen - is er vaak wel iets.
Maar zoals ook a in dat topic aangegeven is het toch wel een flinke reis die je vele tijd en geld kost. Beter te combineren met een eventuele toekomstige reis naar het zuidwesten.
Er blijft weinig tijd over voor NY met al je uitstapjes.
Marianne