Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tour White House
Re: Tour White House
Hallo harry, ik heb net van bill huizinga zijn secretaresse het bericht gehad dat we op de lijst zijn gezet. Nu maar afwachten 

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Hey maze dat is goed nieuws, we duimen voor je!!!
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Wij hebben vandaag de bevestiging gekregen dat we op dinsdag 4 februari om 11.00 aan de tour door het witte huis mogen deelnemen.
We hebben ons aangemeld via Elizabeth Warren.
Super blij zijn we..
een hele ervaring om mee te mogen maken!
We hebben ons aangemeld via Elizabeth Warren.
Super blij zijn we..

2010 NYC
2011 Denver-LA
2013 Miami-Miami
2014 Nyc-Washington
2011 Denver-LA
2013 Miami-Miami
2014 Nyc-Washington
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Van welke staat is zij?
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 3
ze is senator in Massachusetts
http://www.warren.senate.gov/?p=form&id=3
op bovenstaande link kun je een tour request invullen. Wij kregen toen een mail terug waarin gevraagd werd of we al onze gegevens, en de dagen dat we in washington zijn door wilde geven. Daarna ontvingen we een mail waarin vermeld werd dat de aanvraag ingediend was bij het witte huis en we uiterlijk 2 weken van tevoren zouden horen of we definitief op de tour lijst gezet toegelaten werden. En deze mail hebben we gisteren ontvangen... op 4 februari mogen we deelnemen aan de tour
http://www.warren.senate.gov/?p=form&id=3
op bovenstaande link kun je een tour request invullen. Wij kregen toen een mail terug waarin gevraagd werd of we al onze gegevens, en de dagen dat we in washington zijn door wilde geven. Daarna ontvingen we een mail waarin vermeld werd dat de aanvraag ingediend was bij het witte huis en we uiterlijk 2 weken van tevoren zouden horen of we definitief op de tour lijst gezet toegelaten werden. En deze mail hebben we gisteren ontvangen... op 4 februari mogen we deelnemen aan de tour
2010 NYC
2011 Denver-LA
2013 Miami-Miami
2014 Nyc-Washington
2011 Denver-LA
2013 Miami-Miami
2014 Nyc-Washington
Oh, wat een goed nieuws. Ook wij hebben via Elizabeth Warren een tour aangevraagd voor eind april/begin mei.
Ook wij hebben bericht gehad dat we ca. 2 weken vooraf te horen krijgen of we daadwerkelijk op tour mogen.
Fijn dat het jullie gelukt is via haar.
Ook wij hebben bericht gehad dat we ca. 2 weken vooraf te horen krijgen of we daadwerkelijk op tour mogen.
Fijn dat het jullie gelukt is via haar.
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
Het is een superervaring!!!!(zie verslag in onze blog van 2011)
Niet vergeten dat je echt NIKS mag meenemen en er geen lockers zijn! Dus alles in de auto achterlaten en daarna er weer om gaan.
Anders raak je echt niet door de security (2 keer).
Een gsm mag wel mee.
Niet vergeten dat je echt NIKS mag meenemen en er geen lockers zijn! Dus alles in de auto achterlaten en daarna er weer om gaan.
Anders raak je echt niet door de security (2 keer).
Een gsm mag wel mee.
Groeten, Katrien
https://lukareizen.blogspot.com/
https://lukareizen.blogspot.com/
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heb ik goed begrepen dat het niet verstandig is om bij 2 of meer senatoren een aanvraag te doen. Ik heb nu Bill Nelson gekozen.

Spullen in museum of American History?
Krijg je een tijdslot? Dus vaste tijd dat je erin mag? Dus bv je 'moet' om 8:00 kun je dan ook je spullen al in museum kluisje leggen.

Krijg je een tijdslot? Dus vaste tijd dat je erin mag? Dus bv je 'moet' om 8:00 kun je dan ook je spullen al in museum kluisje leggen.
Yessss net bericht gehad.
Op 25 maart gaan we naar het witte huis !
Ben echt super blij.

Op 25 maart gaan we naar het witte huis !
Ben echt super blij.
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wil graag antwoord, kan iemand helpen?
Heb ik goed begrepen dat het niet verstandig is om bij 2 of meer senatoren een aanvraag te doen. Ik heb nu Bill Nelson gekozen.

Isis, wij hebben het bij 1 senator gedaan. Lijkt me niet verstandig om het bij meerdere te proberen. Dat staat ook vaak op de website van de senator. Wij hebben hotel harrington, ligt vlak bij het witte huis. Dus geen kluis nodig.
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oke dan hou ik het bij 1 aanvraag. Wat betreft de kluis: Wij staan op camping in Reston, dus vandaar de vraag.
- Luke21
- Amerika-ontdekker
- Partner van: katrienenluc
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Je krijgt inderdaad een uur dat je erin mag. Je mag dan zolang blijven als je wil, maar enkel in de voormiddag bij ons. Dus niet tot in de namiddag.Isis schreef:Krijg je een tijdslot? Dus vaste tijd dat je erin mag? Dus bv je 'moet' om 8:00 kun je dan ook je spullen al in museum kluisje leggen.
Met museum kluisje heb ik geen ervaring. Wij hebben alles in de auto laten liggen.
New York 1999 - San Francisco, Las Vegas 2008, West USA 2010, East USA 2011, Mid-West USA 2012, Florida en South USA 2013, South USA 2014, West USA 2016, Texas 2017
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben onze spullen inderdaad eerst in een kluisje in het National Museum of American History gelegd. Zie voor een verslag van die dag ons 2012 verslag (http://www.martinenmarianne2012.blogspo ... musea.html)
Maar als je al om 8 uur bij het Witte Huis moet/mag zijn, dan is dat geen optie want dan is het museum nog dicht.
Martin
Maar als je al om 8 uur bij het Witte Huis moet/mag zijn, dan is dat geen optie want dan is het museum nog dicht.
Martin
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dan moet ik op onderzoek uit.
Vraag is wat mag je nu exact wel en wat mag je niet mee.
Wij willen op die dag met zo min mogelijk attributen reizen. Dat wil zeggen: mobieltje (op uitstand), portemonnaie en sleutels. Mag dit mee naar binnen?
Wij willen op die dag met zo min mogelijk attributen reizen. Dat wil zeggen: mobieltje (op uitstand), portemonnaie en sleutels. Mag dit mee naar binnen?
-
- Amerikafan
Sleutels en portemonnee zijn geen enkel probleem. Vergeet inderdaad je mobieltje niet. Buiten mag je er gewoon foto's mee maken.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Vraag aan degene die via Elizabeth Warren de tour hebben aangevraagd. Hebben jullie je thuisadres opgegeven of het adres waar je verblijft?
Ik heb dat laatste gedaan, maar kreeg een e-mail terug dat ik als buitenlander een tour moet aanvragen via de NL ambassade. Vervolgens staat op de site van de NL ambassade, dat zij niets kunnen betekenen..
Ik heb dat laatste gedaan, maar kreeg een e-mail terug dat ik als buitenlander een tour moet aanvragen via de NL ambassade. Vervolgens staat op de site van de NL ambassade, dat zij niets kunnen betekenen..
Net even gekeken. Op het formulier dat je van senator Warren krijgt, hoef je geen adres op te geven. Alleen het land van herkomst.
Wij gaan het proberen via Bill Huizenga. Net een request gedaan en keurig een mailtje terug.
Afwachten maar. Het duurt nog lang, september namelijk.
Afwachten maar. Het duurt nog lang, september namelijk.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht