Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
eerste keer oosten
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 533
Re: eerste keer oosten
leuk dat jullie t noord oosten van de USA bezoeken , maar ehhhh persoonlijk hou ik beroepsmatig niet zo van touristen.
ik ben dus trucker en al die mensen met hun sleurhutten zitten nogal erg vaak in de weg,
rijden te langzaam omdat ze een bloemetje en/of beesje zien die ze thuis nooit zien.
grapjeeeeee
voor de white mountains vergeet conway en north conway niet, prachtig dorpje
ik ben dus trucker en al die mensen met hun sleurhutten zitten nogal erg vaak in de weg,
rijden te langzaam omdat ze een bloemetje en/of beesje zien die ze thuis nooit zien.
grapjeeeeee
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Hallo,
Ik kom deze zomer ook langs en rij je van de weg met mijn SUV
Eat your heart out
Née serieus, ik begrIjp wel dat het voor Jullie soms frustrerend is met al die bezoekers maar daar Zul je wel even mee moeten leven deze zomer

Ik kom deze zomer ook langs en rij je van de weg met mijn SUV

Eat your heart out
Née serieus, ik begrIjp wel dat het voor Jullie soms frustrerend is met al die bezoekers maar daar Zul je wel even mee moeten leven deze zomer

sleurhutten? zeg gerust maar sleurkastelendutchieinquebec schreef:leuk dat jullie t noord oosten van de USA bezoeken , maar ehhhh persoonlijk hou ik beroepsmatig niet zo van touristen.
grapjeeeeee

speciaal voor jou zal ik de toerist in mezelf naar boven halen en extra traag rijden
met welke truck rijd je nu ook weer precies?

bedankt voor de tip
-
- Amerika-ontdekker
aanradertje is route 302 die gaat van portland(Maine) naar montpellier(Vermont), zelf na m n ehh 300 x te hebben gereden , ja ook met 80.000 Lbs is t een pracht gebied.
enne voor de duidelijkheid mn vrachtwagen is een ehh oranje ding met 18 wielen.

enne voor de duidelijkheid mn vrachtwagen is een ehh oranje ding met 18 wielen.

-
- Amerika-expert
dutchieinquebec, ach, ben jij dat op de 302 die achterop mijn bumper zit? Volgende keer zal ik even zwaaien. Ik rijd die weg bijna net zo vaak als jij, alleen sla ik af de 121 op.
-
- Amerika-ontdekker
nou dutchie in boston, meestal weet ik me wel te beheersen en hou voldoende afstand maar soms he, soms dan
******************************************************************* en ***************************************** en dan gaan we gewoon weer verder.
op die prachtige 302 zit een helling waar we proberen om van te voren wat extra vaart te maken zodat we "normaal" boven kunnen komen met 80.000lbs
als er dan n *** voor je zit die te langzaam gaat moet je dus terug schakelen naar de 1ste versnelling en dat kost tijd,geld en brandstof.
enne waar ga jij heen op die 121???
******************************************************************* en ***************************************** en dan gaan we gewoon weer verder.
op die prachtige 302 zit een helling waar we proberen om van te voren wat extra vaart te maken zodat we "normaal" boven kunnen komen met 80.000lbs
als er dan n *** voor je zit die te langzaam gaat moet je dus terug schakelen naar de 1ste versnelling en dat kost tijd,geld en brandstof.
enne waar ga jij heen op die 121???
-
- Amerika-expert
Mijn huis aan Thompson Lake. Ik zal vaart maken op de weg. Het gebeurd niet vaak, maar soms zit ik om me heen te kijken in de auto en schrik dan wakker van jake brakes vlak achter me.
-
- Amerika-ontdekker
Maine is toch n prachtig gebien, net als Vermont en New Hampshire, al zie ik t eigenlijk alleen als ik aan t werk ben.
zeg dutchies, dank jullie feestelijk, zit ik nu heel de dag met dit in mijn hoofd:
[youtube]S66D38Nv9_I[/youtube]

[youtube]S66D38Nv9_I[/youtube]

-
- Amerika-ontdekker
[youtube]JDUHVGZ1cHY[/youtube]
en hij heeft gelijk
en hij heeft gelijk
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties