Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

eerste keer oosten

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
dutchieinquebec
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 533

Re: eerste keer oosten

Bericht door dutchieinquebec »

leuk dat jullie t noord oosten van de USA bezoeken , maar ehhhh persoonlijk hou ik beroepsmatig niet zo van touristen.
ik ben dus trucker en al die mensen met hun sleurhutten zitten nogal erg vaak in de weg,
rijden te langzaam omdat ze een bloemetje en/of beesje zien die ze thuis nooit zien.

grapjeeeeee

voor de white mountains vergeet conway en north conway niet, prachtig dorpje
harryvanrooy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door harryvanrooy »

Hallo,
Ik kom deze zomer ook langs en rij je van de weg met mijn SUV :lol: :lol:
Eat your heart out
Née serieus, ik begrIjp wel dat het voor Jullie soms frustrerend is met al die bezoekers maar daar Zul je wel even mee moeten leven deze zomer 8) :!:
dafkapin
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door dafkapin »

dutchieinquebec schreef:leuk dat jullie t noord oosten van de USA bezoeken , maar ehhhh persoonlijk hou ik beroepsmatig niet zo van touristen.
ik ben dus trucker en al die mensen met hun sleurhutten zitten nogal erg vaak in de weg,
rijden te langzaam omdat ze een bloemetje en/of beesje zien die ze thuis nooit zien.

grapjeeeeee

voor de white mountains vergeet conway en north conway niet, prachtig dorpje
sleurhutten? zeg gerust maar sleurkastelen :o

speciaal voor jou zal ik de toerist in mezelf naar boven halen en extra traag rijden
met welke truck rijd je nu ook weer precies? 8)

bedankt voor de tip
dutchieinquebec
Amerika-ontdekker

aanradertje is route 302 die gaat van portland(Maine) naar montpellier(Vermont), zelf na m n ehh 300 x te hebben gereden , ja ook met 80.000 Lbs is t een pracht gebied. :thumbup:
enne voor de duidelijkheid mn vrachtwagen is een ehh oranje ding met 18 wielen. :lol:
dutchie_in_boston
Amerika-expert

Bericht door dutchie_in_boston »

dutchieinquebec, ach, ben jij dat op de 302 die achterop mijn bumper zit? Volgende keer zal ik even zwaaien. Ik rijd die weg bijna net zo vaak als jij, alleen sla ik af de 121 op.
dutchieinquebec
Amerika-ontdekker

nou dutchie in boston, meestal weet ik me wel te beheersen en hou voldoende afstand maar soms he, soms dan
******************************************************************* en ***************************************** en dan gaan we gewoon weer verder.
op die prachtige 302 zit een helling waar we proberen om van te voren wat extra vaart te maken zodat we "normaal" boven kunnen komen met 80.000lbs
als er dan n *** voor je zit die te langzaam gaat moet je dus terug schakelen naar de 1ste versnelling en dat kost tijd,geld en brandstof.

enne waar ga jij heen op die 121???
dutchie_in_boston
Amerika-expert

Bericht door dutchie_in_boston »

Mijn huis aan Thompson Lake. Ik zal vaart maken op de weg. Het gebeurd niet vaak, maar soms zit ik om me heen te kijken in de auto en schrik dan wakker van jake brakes vlak achter me.
dutchieinquebec
Amerika-ontdekker

Maine is toch n prachtig gebien, net als Vermont en New Hampshire, al zie ik t eigenlijk alleen als ik aan t werk ben.
dafkapin
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door dafkapin »

zeg dutchies, dank jullie feestelijk, zit ik nu heel de dag met dit in mijn hoofd:

[youtube]S66D38Nv9_I[/youtube]

:iroc:
dutchieinquebec
Amerika-ontdekker

[youtube]JDUHVGZ1cHY[/youtube]

en hij heeft gelijk
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties