Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

NY: Welke sportwedstrijd bekijken?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Carthrax
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: NY: Welke sportwedstrijd bekijken?

Bericht door Carthrax »

Je had al besteld maar toch even terug komen op wat boonens al zei. Ik ben een aantal jaren terug in Augustus naar een pre-season wedstrijd geweest van de NY Jets tegen de NY Giants (dus een derby om het zo te zeggen). Ondanks dat het niet een wedstrijd is waar het om gaat was het echt geweldig om mee te maken.

Bijna een compleet gevuld stadion en dan de onderlinge rivaliteit van de fans zorgde voor leuke woordwisselingen waar ik meerdere keren om in een breuk heb gelegen. Ook niet agressief of bedreigend zoals het hier met voetbal kan zijn.

Dus mocht je de kans hebben dan kan ik het zeker aanraden. De Amerikanen die ik gesproken heb waren ook zeer verbaasd dat ik naar Football ging en niet naar Baseball ;)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer