Bedankt weer voor de tips! Ik heb zeker een beeld gekregen bij de regio. We hebben het er gisteren al kort over gehad, ik denk dat we in de regio blijven (Buffalo, Niagara-on-the Lake) in plaats van op en neer te gaan naar Toronto.SemJes schreef:Ik begrijp dat jullie geen tijd hebben om al die dingen te bezoeken, maar ik hoop dat jullie op deze manier toch wat meer over de regio te weten zijn gekomen. Veel plezier met alles uitzoeken!
Ziet er inderdaad leuk uit. Het voordeel van Albany is dat het op de helft van de reis van Boston naar Syracuse ligt, wellicht een prima plek dus om te stoppen. We gaan in New York naar het 9/11 memorium en het bijhorende museum. Lijkt het New York Museum in Albany hierop of is dit heel anders?Anja79 schreef:Syracuse ken ik niet, maar wij hebben in 2010 wel Albany kort bezocht. Het heeft best een aantal leuke dingen om te bekijken.
Wij zijn eigenlijk ook helemaal niet zo´n museum fans, maar het New York museum vonden wij best de moeite waard, met name het gedeelte dat aan 9/11 is gewijd vonden wij erg indrukwekkend.
In ons reisverslag van die dag kun je lezen (en een aantal foto's bekijken) wat wij in Albany hebben gedaan. Misschien kun je er nog wat tips uit halen.