Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bezienswaardigheden autoroute Boston-Niagara Fall-Washington

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Evap
Amerika-ontdekker

Re: Bezienswaardigheden autoroute Boston-Niagara Fall-Washin

Bericht door Evap »

SemJes schreef:Ik begrijp dat jullie geen tijd hebben om al die dingen te bezoeken, maar ik hoop dat jullie op deze manier toch wat meer over de regio te weten zijn gekomen. Veel plezier met alles uitzoeken!
Bedankt weer voor de tips! Ik heb zeker een beeld gekregen bij de regio. We hebben het er gisteren al kort over gehad, ik denk dat we in de regio blijven (Buffalo, Niagara-on-the Lake) in plaats van op en neer te gaan naar Toronto.
Anja79 schreef:Syracuse ken ik niet, maar wij hebben in 2010 wel Albany kort bezocht. Het heeft best een aantal leuke dingen om te bekijken.
Wij zijn eigenlijk ook helemaal niet zo´n museum fans, maar het New York museum vonden wij best de moeite waard, met name het gedeelte dat aan 9/11 is gewijd vonden wij erg indrukwekkend.

In ons reisverslag van die dag kun je lezen (en een aantal foto's bekijken) wat wij in Albany hebben gedaan. Misschien kun je er nog wat tips uit halen.
Ziet er inderdaad leuk uit. Het voordeel van Albany is dat het op de helft van de reis van Boston naar Syracuse ligt, wellicht een prima plek dus om te stoppen. We gaan in New York naar het 9/11 memorium en het bijhorende museum. Lijkt het New York Museum in Albany hierop of is dit heel anders?
Evap
Amerika-ontdekker

Bericht door Evap »

Evap schreef:...Ik ga met de familie bekijken wat we willen gaan doen. Als ik nog vragen heb of als we er uit zijn wat we willen, dan zal ik deze hier plaatsen.
Zoals beloofd nog een reactie. We zijn er uit, we gaan die specifieke dag niet naar Toronto toe, maar blijven in de omgeving van de Falls. Niagara-on-the-Lake sowieso en ik denk ook naar de mall die SemJes aangaf, heb begrepen dat de kleding veel goedkoper is in Amerika. We maken er dus meer een relaxt-dagje van, de volgende dagen zullen ook weer vol zijn.
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Klinkt goed! Heel veel plezier met jullie trip :thumbup:
Thierry73
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Thierry73 »

Niagara on lake is echt hartstikke mooi
Wij hebben het een jaar of twee terug ook zo gedaan.
Wilde eerst naar Toronto, maar zagen net op tijd dat het daar mega druk was met een of ander festival en zijn toen rond gaan rijden in de regio.
Echt een heel goede keuze.
We hadden het weer ook wel mee, maar het is gewoon zo mooi daar.

neem lekker wat te eten en drinken mee voor onderweg, want er zijn aan het meer veel mooie plekken om te stoppen met onderandere picknicktafels ;)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer