Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Terug van NYC!

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Bambi040
Amerika-ontdekker

Re: Terug van NYC!

Bericht door Bambi040 »

Hallo,

Voor het 9-11 memorial moet je van tevoren (kan via internet) een tijdslot-kaartje uitprinten. Dit is gratis.
Wanneer je daar komt (ruim op tijd) moet je in een lange rij. Daarna kom je in een hal waar je een securitycheck door moet.
Dwz: bagage in een bak, jas uit, door een detector lopen. Wij hadden een rugzak bij ons, en dat was geen enkel probleem. Mijn dochter had een schoudertas, ook no problem.
Rond het memorial zijn verschillende plekken waar wat te zien is over 9-11. Een winkel bv, en een soort van museum (niet binnen geweest). Hoewel daar wel beveiliging is, merkten wij er niets van.
Er staat een kerkje in de buurt, had ik heel graag willen zien, maar dat was helaas al dicht toen we eindelijk door het memorial waren (lang gewacht).

groetjes!
Redouan10
Amerikafan

Bericht door Redouan10 »

heb je toevallig een link waar ik die kaartjes kan vinden?
meiske91
Amerika-newbie

Bericht door meiske91 »

ja ik heb al kaartjes
die kaartjes kun je gewoon via google vinden
moet je even intypen 9/11 memorial en dan kom je zo op de site terecht ,
je moet vervolgens op plan your visit klikken en daar staat al hoe je ze kan bestellen
Redouan10
Amerikafan

Bericht door Redouan10 »

ja ok ik heb het gevonden! thanks, alleen weet ik nog niet welke periode ik daar zal zijn dus ik wacht ff met reserveren. zijn er nog adviezen hoe laat je het beste kan gaan?
Bambi040
Amerika-ontdekker

Bericht door Bambi040 »

Wij gingen op een zondag, half 4 in de middag. Was redelijk druk, maar denk dat in het hoogseizoen het nog drukker kan.
Maar vanwege het tijdslot verwacht ik dat er wel een maximum aan belangstellenden is per uur, maar hoeveel dat is?
Ik denk dat het een gok blijft...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer