Wij hebben vorig jaar de "Central Park Movie & Tv"-tour gedaan..niet zozeer omwille van de movies en feuilletons ezm, maar was wel een leuke wandeling door cp met daarnaast toffe weetjes..je zou opkijken hoeveel films daar gedraaid zijn!meyem schreef:Zelf vond ik het fietsen door CP wat tegenvallen, omdat je maar heel beperkte routes kan/kunt nemen...en ik kon toen de leuke plekjes niet vinden...
een plattegrond meenemen is dan ook het minste!
Het lijkt me wel leuk om eens een tour te doen, zodat je op de leuke plekken gewezen wordt en wat uitleg krijgt...
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Planning New York september 2011
Re: Planning New York september 2011
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Planning New York september 2011
Ik hou ook van fietsen in NY...al beperk ik me wel vooral tot de buitenranden en fiets niet echt door Manhattan (behalve van kant tot kant). Het is prima te doen en ook ik vind het ontzettend leuk.
Heb nu 2x een fietstocht bij bikethebigapple gedaan, prijzig, maar ontzettend leuk...
CP, daar heb ik 1x doorgefietst, maar ik raakte elk contact met het 'binnenwerk' kwijt...dus toen ben ik alsnog naar de Hudson gefietst...
Door Brooklyn was ook leuk.
Laatste zomer heb ik ook 2x een fiets gehuurd...geen spijt van gehad...
Heb nu 2x een fietstocht bij bikethebigapple gedaan, prijzig, maar ontzettend leuk...
CP, daar heb ik 1x doorgefietst, maar ik raakte elk contact met het 'binnenwerk' kwijt...dus toen ben ik alsnog naar de Hudson gefietst...
Door Brooklyn was ook leuk.
Laatste zomer heb ik ook 2x een fiets gehuurd...geen spijt van gehad...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1949 Weergaves
-
Laatste bericht door Maartje81
-
- 5 Reacties