Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Planning New York City 8 mei - 19 mei

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Beady
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Planning New York City 8 mei - 19 mei

Bericht door Beady »

meyem schreef:ik ben momenteel je verslag aan het lezen...heel boeiend! Ik krijg helemaal zin om ook met mijn nichtje naar de universiteit te gaan, gewoon om even op dat veldje te zitten, en dan door naar die cathedraal!
Ondertussen ga ik ook nog eens op zoek naar die 2e hands winkel die jij niet kon vinden...

zeg, als je moest kiezen tussen de tour van Carnegie Hall of Lincoln Center, welke zou je dan aanraden en waarom? (wij hebben inmiddels door omstandigheden een dagje meer te besteden.... :D )
Ik vond Carnegie Hall en Lincoln Center allebei leuke tours, want de tourguides vonden het zelf ook heel leuk. Radio City Music Hall was echt een ruk tour, omdat die man het duidelijk deed omdat ie het moest doen, het was net een robot. Ik denk dat je bij Lincoln Center meer ziet, omdat ze allemaal verschillende gebouwen hebben. Carnegie Hall is enkel Carnegie Hall! En Carnegie Hall tourtijden moet je goed checken, want online staat dat ze er meer doen dan ze werkelijk doen. Ik denk dat Lincoln Center dan leuker is. Of je moet echt geïnteresseerd zijn in jazz enzo van vroeger, dan vind je Carnegie Hall misschien leuker.

Foto's staan nog niet online, heb ook veel analoog gefotografeerd!
En ja, als je Mar-Che House of Flowers vindt dan moet je maar vertellen of ze leuke kleding hadden haha.
4 - 12 mei 2014: New York
8 - 19 mei 2011: New York
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

Goed, hoor! je hebt lekker veel gedaan en lekker vaak alleen de hort op geweest...
en dat voor iemand (herinner ik me dat goed) die nog niet zo vaak op stap is geweest, of iig niet zelfstandig? Heeft die Ian nog wel iets anders gezien dan de muren van de kamer?
Toch wel fijn dat je in hartje Manhattan zat en niet ergens in de bush bush, toch?

Zeg, je schrijft helemaal niet hoe die show met Daniel was? De moeite waard?
(en heb je nog dat lijstje met 2e hands winkels....? 8) )
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Beady
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Beady »

Die show met Daniel was te gek! Haha, heb zo hard gelachen, iedereen in de zaal trouwens haha. Ik raad je echt aan om Rush Hour tickets te kopen, scheelt zoveel! Soms heb je dan wel Partial View, maar ja dat moet je er dan voor over hebben. De eerste show die ik gezien heb had ik wel goede tickets gekocht, omdat ik er in ieder geval één wilde zien. Daarna dus met Rush Hour. Had er nog wel meer willen zien! Een meisje in mijn kamer had er wel meer dan 15 gezien in twee weken tijd haha.

Ik heb ongeveer deze lijst gebruikt: http://www.allny.com/thrift/man.htm
Ik heb mijn eigen lijst in google documents gemaakt, maar ik kan 'm niet meer terugvinden? Tenminste, ik kan niet meer inloggen op dat account dat ik gemaakt had ofzo? Echt wtf!
4 - 12 mei 2014: New York
8 - 19 mei 2011: New York
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer