Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vier dagen in New York City - Schema

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Beady
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Vier dagen in New York City - Schema

Bericht door Beady »

roelb schreef:
meyem schreef:Ik zou er niet aan moeten denken om de eerste avond naar een show te gaan....10 tegen 1 dat je het grootste gedeelte mist omdat je zit te suffen...
wandelen of eventueel fietsen (kun je savonds fietsen huren??) lijkt me een veel beter plan.....

en het 'commentaar' op dag 2 begrijp ikniet helemaal.....zo is het toch al/ook gepland....of zie ik dat verkeerd?? :?
Commentaar? Jammer dat je het zo ziet. Maar volgens mij vraagt de OP zoveel mogelijk tips en ideen om op te sponzen, en die probeer ik te geven. Dat is geen commentaar.

Een show op de eerste dag, tja, als je de fut hebt en er is wat beschikbaar dan kun je altijd tickets scoren bij TKTS en heb je een leuke avondbesteding. Geen fut, dan geen tickets.

Ik moet wel zeggen dat ik juist een avondmens ben en normaal sowieso nooit voor 1 uur 's n achts slaap. Aan de oostkust heb ik op de heenweg over het algemeen ook geen last van een jetlag. Gewoon lekker suffen en powernappen in het vliegtuig, dan is mijn ervaring dat je bij aankomst weer net zo fit bent als bij vertrek en dus geen tijd "kwijt" bent. De terugweg daarintegen is een compleet ander verhaal :-).

Roel.
Ja hoe zit dat eigenlijk met de terugweg?
Want, haha, ik land op vrijdag 20 mei ergens in de middag (14.00/15.00 uur) op Schiphol, dan moet ik die avond nog naar een concert. De volgende ochtend (zaterdag) werk ik van 7.00 tot 14.00 uur en zodra ik thuis ben komt het bezoek om mijn+mijn broers verjaardag te vieren.
Hoe dood ga ik nu zijn?
4 - 12 mei 2014: New York
8 - 19 mei 2011: New York
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

zoooo, dan wens ik jou heeel veeeel sterkte.... :lol: :lol: :lol:
en dat concert, dat zou ik maar overslaan, dan.... :mrgreen:
(tenzij je goed kunt slapen in een vliegtuig??.....)
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Beady
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Beady »

meyem schreef:zoooo, dan wens ik jou heeel veeeel sterkte.... :lol: :lol: :lol:
en dat concert, dat zou ik maar overslaan, dan.... :mrgreen:
(tenzij je goed kunt slapen in een vliegtuig??.....)
Als er geen vieze mensen naast me zitten die geluid produceren dan kan ik gerust slapen in een vliegtuig ja. :) Concert gaat sowieso door, voel ik me maar een dagje niet zo lekker!
4 - 12 mei 2014: New York
8 - 19 mei 2011: New York
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer