Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Weekje New York --> Beste tijd??

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
dolphin
Amerikakenner

Bericht door dolphin »

doreennicole schreef:
ja maar waar slaap jij. .........aan ene kant van spectrum heb je een YMCA, aan de andere kant Park Hotel
Doreen, hij geeft het antwoord zelf :
Raymond schreef: Op 1 nacht na verbleven we alle nachten in Flushing YMCA in Queens.
Gregske
Amerika-ontdekker

Bericht door Gregske »

doreennicole schreef:
Gregske schreef: WHAT????? :shock: :shock: :shock:

ik betaal voor vier nachten in de kerstperiode (14 -19december) welgeteld 905€ per persoon!!!

amai... :roll:

ik betaal voor vier nachten in de kerstperiode (14 -19december) welgeteld 905€ per persoon!!!

ja maar waar slaap jij. ik ben ook altijd minimaal 100 $ per nacht kwijt, maar ik heb dan wel een echt apartement met keuken (in Harlem weliswaar) in een B&B. iets vergelijkbaars in Manhattan zou minimaal 175 zijn, en een echt hotel nog meer. aan ene kant van spectrum heb je een YMCA, aan de andere kant Park Hotel
Wij overnachten 4x in Hotel Edison...

Maar hotel is nog op aanvraag!

groeten
16 months till lift off!!!

underaged girlfriend (19years)

Afbeelding
[/url]
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht