Sing schreef:Wij hebben voor dit jaar ook 't Wolcott gereserveerd, toevallig is er onlangs een test van de consumentenbond geweest en kwam dit hotel in de top 6 uit (zoiets geloof ik, maar was iig een goede rating ) Dus daar zijn wij ook weer blij mee! Qua kosten volgens mij helemaal niet duur en als je geluk hebt, heb je een kamer met het Empire Stat Building in je achtertuin (wij hebben iig wel om zo'n kamer verzocht, volgens mij 1 van de hoogste verdiepingen en dan achterzijde.. weet niet meer precies)..
He da's grappig! Wanneer zijn jullie daar??? Misschien kun je ons laten weten hoe het geweest is?? ( als jullie eerder gaan als wij natuurlijk )
In 2004 logeerde ik met een goede vriend in het Pennsylvania Hotel. Een van de grootste hotels van NYC met ruim 1700 kamers. Kostte toen 100 euro per nacht. Een spotprijs voor Newyorkse begrippen. Was best acceptabel. Allemaal wat oud, maar nette kamers en personeel was ook niks op aan te merken.
Op zoover.nl vind je hotelbeoordelingen van over de hele wereld.
Wij zijn met 5 personen en zouden, om kosten te besparen, op één kamer willen.
Tot nog toe heb ik alleen hotels kunnen vinden waar je met max. 4 personen op een kamer mag.
Heeft iemand dit probleem ook al eens gehad en weten op te lossen?
ook wij hebben gekozen voor het Wolcott Hotel, voor ons tripje naar N.Y.C. voor a.s. september! De beoordelingen waren wel goed, de prijzen zijn ook ok, en het ligt vrij centraal! Veel plezier gewenst daar, ook voor ons wordt het de 1e keer New York, na een rondreis door het zuidwesten, en een rondreis door Florida!!
ook wij hebben gekozen voor het Wolcott Hotel, voor ons tripje naar N.Y.C. voor a.s. september! De beoordelingen waren wel goed, de prijzen zijn ook ok, en het ligt vrij centraal! Veel plezier gewenst daar, ook voor ons wordt het de 1e keer New York, na een rondreis door het zuidwesten, en een rondreis door Florida!!
groetjes, Yolanda
Leuk hoor! Wij zullen proberen onze blog bij te houden ( zie onderschrift) en anders hoor je het achteraf tzt wel hoe het geweest is!
groetjes, Yolanda
Misschien komen we elkaar nog wel tegen Voor ons is het uberhaupt eerste keer Amerika dus alles is nieuw.. Wanneer gaan jullie dan? Wij de 22e.. nog zooooooooooo lang...
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
Hoi,
wij zijn van 10 t/m 15 september a.s. in NYC, lijkt me echt supergaaf!! We hebben er zin in...!
Leuk om op dit forum zoveel weetjes en tips te lezen, alleen dat al geeft je een heerlijke voorpret!
groetjes, Yolanda.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.