De prijs voor een gewoon ticket is $ 19, een express ticket kost $ 45, dit is voor de 86e verdieping, voor de 102e moet je nog eens $ 15 extra betalen.els70 schreef:Wat is de prijs voor het The Empire State Building te bezoeken ?De site die ik heb geeft 17 $ aan,de normale prijs,dacht dat het rond de 10 $ was
Als je online koopt, betaal je 2 of 3 dollar extra, je hoeft dan echter niet meer in de rij voor de kassa te gaan staan, met een gewoon ticket heb je dus drie rijen, eerst de rij voor de kassa, vervolgens de rij voor de security, dan de rij voor de lift naar boven, volgens de website kan dit meerdere uren duren. Met het express ticket kom je overal vooraan in de rij, en hoef je dus nergens echt heel lang te wachten. Ik heb al besloten om express tickets te kopen voor ons New York bezoek in juni, ik heb weinig zin om een paar uur van onze New York tijd te besteden aan wachten in het Empire State building.
Er zijn ook nog combinatie tickets te koop met andere bezienswaardigheden, maar ik wil persé de express tickets, dus ik bestel ze gewoon rechtstreeks op de website van het ESB.
Harry