Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mijn 2e Djoser-reis: Noordoost Amerika!!! Tips?
-
CaroLine
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Als ik goed geteld heb zou je nu in New York moeten zijn. Ik moet daar steeds aan denken en hoop dat je hotel een beetje meevalt.
Carola
Carola
Laatst gewijzigd door CaroLine op 23 jun 2006, 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Hallo allemaal,
Nu zit ik inderdaad in het Cartel Hotel en gelukkig valt het mee. We hebben wel muizen (er is gegeten aan mijn tissuebox) maar verder heb ik er niks van gemerkt, hoewel ik daardoor vannacht wel minder goed heb geslapen.
We kregen geen schone handdoeken en ons bed werd niet opgemaakt. de wc spoelt niet goed door, maar verder is alles prima hier. Het valt dus mee.
Nu ga ik nog even naar Central Park en straks pak ik het vliegtuig.
Ik spreek jullie snel weer.
Groetjes van Marloes
Nu zit ik inderdaad in het Cartel Hotel en gelukkig valt het mee. We hebben wel muizen (er is gegeten aan mijn tissuebox) maar verder heb ik er niks van gemerkt, hoewel ik daardoor vannacht wel minder goed heb geslapen.
We kregen geen schone handdoeken en ons bed werd niet opgemaakt. de wc spoelt niet goed door, maar verder is alles prima hier. Het valt dus mee.
Nu ga ik nog even naar Central Park en straks pak ik het vliegtuig.
Ik spreek jullie snel weer.
Groetjes van Marloes
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hoi Marloes,
Goede reis terug naar Nederland. Ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad en ik ben benieuwd wat je zoal beleefd en gezien hebt.
Hopelijk zet je weer gauw een reisverslag op het forum. Wij blijven nog even en ons reisverslag weet je wel te vinden.
Groetjes Marjan en Jan
Goede reis terug naar Nederland. Ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad en ik ben benieuwd wat je zoal beleefd en gezien hebt.
Hopelijk zet je weer gauw een reisverslag op het forum. Wij blijven nog even en ons reisverslag weet je wel te vinden.
Groetjes Marjan en Jan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- lelie
- Amerika-expert
Hallo allemaal,
Ik zit middenin een jetlag (ben vannacht om 3.00u gaan slapen en werd nu net om 14.00u weer wakker en ben nog steeds erg moe).
Midden in de nacht word ik wakker en dan weet ik echt niet waar ik ben.
Het was een mooie reis. De hoogtepunten waren de Niagara Falls en op het eind van de reis New York.
Het spannendste voor mij was de trap waardoor je wel heel dicht bij de Falls langs liep en drijfnat werd (ik heb watervrees).
Deze foto heb ik van internet gehaald.
Ik kwam ogen te kort in NY. Vanuit ons hotel hoefden we nog geen minuut te lopen of we zaten midden in Times Square. Ik wist dat het druk zou zijn in NY qua verkeer, maar zó druk.....
. Je kijkt je ogen uit.
Ik zal proberen een verslag te maken van de reis, maar na een dag of 5 ben ik gestopt het bij te houden. Het was allemaal te vermoeiend. Als je 's avonds aankwam in je motel of hotel sprak je een kwartiertje later al weer af met de groepsleden om te gaan eten en als je daarna weer terug kwam was je zo moe dat we meteen gingen slapen.
Ik hoop dat ik ook wat foto's kan plaatsen (uiteindelijk). Ik heb er een heleboel gemaakt
.
Groetjes van Marloes
Ik zit middenin een jetlag (ben vannacht om 3.00u gaan slapen en werd nu net om 14.00u weer wakker en ben nog steeds erg moe).
Midden in de nacht word ik wakker en dan weet ik echt niet waar ik ben.
Het was een mooie reis. De hoogtepunten waren de Niagara Falls en op het eind van de reis New York.
Het spannendste voor mij was de trap waardoor je wel heel dicht bij de Falls langs liep en drijfnat werd (ik heb watervrees).
Deze foto heb ik van internet gehaald.
Ik kwam ogen te kort in NY. Vanuit ons hotel hoefden we nog geen minuut te lopen of we zaten midden in Times Square. Ik wist dat het druk zou zijn in NY qua verkeer, maar zó druk.....
Ik zal proberen een verslag te maken van de reis, maar na een dag of 5 ben ik gestopt het bij te houden. Het was allemaal te vermoeiend. Als je 's avonds aankwam in je motel of hotel sprak je een kwartiertje later al weer af met de groepsleden om te gaan eten en als je daarna weer terug kwam was je zo moe dat we meteen gingen slapen.
Ik hoop dat ik ook wat foto's kan plaatsen (uiteindelijk). Ik heb er een heleboel gemaakt
Groetjes van Marloes
Toch wel relaxed he NY en het hotel viel best mee toch. ben er vorig jaar geweest en al die verhalen zijn veel extremer dan het is plus de locatie is inderdaad perfect.lelie schreef: Ik kwam ogen te kort in NY. Vanuit ons hotel hoefden we nog geen minuut te lopen of we zaten midden in Times Square. Ik wist dat het druk zou zijn in NY qua verkeer, maar zó druk...... Je kijkt je ogen uit.
Groetjes van Marloes
lelie schreef:We kregen geen schone handdoeken en ons bed werd niet opgemaakt. de wc spoelt niet goed door, maar verder is alles prima hier. Het valt dus mee.
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
- lelie
- Amerika-expert
Haha! En toch viel het mee, maar ik zal de minpunten even op een rijtje zetten:Mack schreef:lelie schreef:We kregen geen schone handdoeken en ons bed werd niet opgemaakt. de wc spoelt niet goed door, maar verder is alles prima hier. Het valt dus mee.![]()
![]()
-bed werd niet verschoond/opgemaakt
-geen schone handdoeken
-muizen
-wc spoelde niet goed door
-keiharde straal bij douchen (deed echt pijn)
-wc/badkamerdeur kon niet dicht
Maar ik had nog erger verwacht. Op zich was het aardig schoon en de lokatie was perfect!
In eerste instantie moesten we met 4 man op 1 kamer, maar de reisbegeleider (en wijzelf) gingen daar niet mee accoord. Na een telefoontje was dat geregeld.
We waren alleen 's nachts op de kamer(ja, de muizen ook
Groetjes van Marloes
Hoi Marloes, Welkom thuis zou ik haast zeggen .. maar dat is dit forum natuurlijk wel een beetje : ))lelie schreef:Ik hoop dat ik ook wat foto's kan plaatsen (uiteindelijk). Ik heb er een heleboel gemaakt.
Leuk dat je zo'n fantastische reis hebt gehad.. en gelukkig maar dat het hotel wel meeviel na alle gruwelverhalen
Ik ben overigens heel benieuwd naar je reisverslag en de foto's : ))
Groetjes Sandy
Sandy
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Toch vind ik dat een reisbureau, tenzij het extreme budgetreizen organiseert (en van wat Marloes schreef is dat met Djoser niet zo), niet met zo'n hotel in zee kan gaan. Hoe dan ook zijn muizen onsanitair en moet de wc toch wel doorspoelen. Ik kan nog leven met wat plekken op het plafond van de badkamer of wat schimmel tussen de tegels, maar ongedierte en niet goed functionerende riolering is toch wel erg.forzaola schreef:lelie schreef: Precies.
De lokatie maakt een hoop goed.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- GPJ73
- Amerikakenner
- Contacteer:
WELKOM terug in Deventer Marloes :welcome: en ben benieuwd naar je foto's en reisverslag maar dat is een klus op zich natuurlijk en vooral met dat mooie en vaak te warme weer van de afgelopen tijd...
Moet ook nog steeds mijn reisverslag van Polen en Tsjechie afronden en dat wil ook maar niet lukken
Net als het forum bezoeken...
ik vind het al erg genoeg dat ik met een hittegolf binnen zit te zweten en te werken voor zover dat lukt
's avonds fiets ik dan liever naar mijn appartement in aanbouw...
Leuk dat je Niagara Falls een van de leukste dingen vond
, ben je ook in het bootje geweest??? SUCCES met je verslag!
Leuk dat je Niagara Falls een van de leukste dingen vond
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ook op het Hurricane Deck gestaan? Dat is waar het mannetje met de oranje regenjas staatlelie schreef:Het spannendste voor mij was de trap waardoor je wel heel dicht bij de Falls langs liep en drijfnat werd (ik heb watervrees).
Vooral dat bordje 'No Smoking' vond ik daar erg grappig. Als jij je sigaret op die plek aan kunt houden dan verdien je het om te mogen roken!

(eigen foto van afgelopen vakantie)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1274 Weergaves
-
Laatste bericht door MartijnL