Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mijn 2e Djoser-reis: Noordoost Amerika!!! Tips?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Ha Marloes!lelie schreef:Weet iemand of er op mijn route een drive-inn bioscoop is? Dat lijkt me zo gaaf!!!!
Das toevallig. Vanavond dacht ik precies hetzelfde. Het lijkt mij ook leuk om naar een drive-inn bioscoop te gaan.
Bij mijn favorieten vond ik deze site. Heb 'm nog niet goed bekeken maar wie weet vind je hier eentje op jouw route. Ik ga zeker ook proberen eentje deze zomer te bezoeken.
Roland
Ik weet dat er in Elmira een is, maar ik ben er zelf nog nooit geweest, mijn zoon wel met iemand anders. Het staat nog altijd op mijn to do lijst.
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
Bij ons zit er een vlak bij in de buurt, is leuk om eens mee te maken, maar als je serieus of aandachtig een film wil zien kun je beter naar de biscoop gaan.
Er gebeurt altijd aardig wat op een Drive-In terrein. Het geluid van de film gaat trouwens tegenwoordig via je autoradio...
/PeeJay
Er gebeurt altijd aardig wat op een Drive-In terrein. Het geluid van de film gaat trouwens tegenwoordig via je autoradio...
/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik had eerder al een link gegeven, vanochtend vond ik er nog een paar:lelie schreef:Weet iemand of er op mijn route een drive-in bioscoop is? Dat lijkt me zo gaaf!!!!
* Drive-In Theaters 1
* Drive-In Theaters 2
* Drive-In Theaters 3
Volgens mij zijn er niet zoveel waar regelmatig films worden gedraaid maar misschien lukt het toch nog eentje te vinden. Ik ga zelf ook nog even zoeken of er op mijn route wat te vinden is.
Roland
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Hartelijk bedankt voor de tips!!!
Ik heb nog 1 vraag (voorlopig):
Vorig jaar had ik een stuk of 10 bijtjes (dat is Deventer koek) meegenomen. 's Ochtends aten we dat als we wakker werden, want het duurt toch even voor je je ontbijt kunt nuttigen.
Maar mag ik dit wel meenemen???
Ik denk dat ik ook geen muesli-repen mee mag nemen he?
Ze zijn individueel verpakt.
Ik heb nog 1 vraag (voorlopig):
Vorig jaar had ik een stuk of 10 bijtjes (dat is Deventer koek) meegenomen. 's Ochtends aten we dat als we wakker werden, want het duurt toch even voor je je ontbijt kunt nuttigen.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Zoals jij schrift zijn ze allemaal apart verpakt en dan zou ik ze gewoon meenemen en er daar lekker van smikkelen.lelie schreef:Ik heb nog 1 vraag (voorlopig):
Als je in een Amerikaanse supermarkt komt, kan je daar eventueel ook allerlei repen en muesli-"bars" kopen.
Deventer koek kennen ze daar echter niet.
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heel ergmarkro schreef:En wat is Deventer koek lekker he? Het wordt tijd dat ik weer eens naar het Bussink Huis in Deventer ga om een paar koeken in te slaan. Bij ons in de buurt is het nergens meer te koop.
Maar wat zijn die lekker! Ben helaas alweer door mijn voorraadje heen en hier in het noorden zijn ze niet te krijgen.
On topic:
Marloes,
Ik denk ook dat je ze gewoon mee kunt nemen hoor. Ze zijn luchtdicht verpakt. Gewoon in je koffer stoppen. Geen haan die daar naar kraait.
Fijne vakantie!!
Roland
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Hoi allemaal,
Ik had nog 2 minuten tijd, dus snel even iets van me laten horen.
Ik heb het naar mijn zin, het is wel heel anders dan het westen, maar dat wist ik.
De temperaturen zijn prima, alleen de eerste dag bij aankomst een beetje regen.
We hebben een leuke groep en we rijden in een Dodge minivan! Dus lekker veel ruimte.
Vandaag gaan we naar de Niagara Falls, daar verheug ik me erg op!
En we gaan ook iets leuks doen vanuit Lake Placid.... een dag naar Montreal! Gaaf he?!
Ik ga nu stoppen, want ze zitten op mij te wachten.
Groetjes van Marloes
Ik had nog 2 minuten tijd, dus snel even iets van me laten horen.
Ik heb het naar mijn zin, het is wel heel anders dan het westen, maar dat wist ik.
De temperaturen zijn prima, alleen de eerste dag bij aankomst een beetje regen.
We hebben een leuke groep en we rijden in een Dodge minivan! Dus lekker veel ruimte.
Vandaag gaan we naar de Niagara Falls, daar verheug ik me erg op!
En we gaan ook iets leuks doen vanuit Lake Placid.... een dag naar Montreal! Gaaf he?!
Ik ga nu stoppen, want ze zitten op mij te wachten.
Groetjes van Marloes
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi Marloes,
leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt en dat je een mini-update plaatst.
Ben heel benieuwd straks naar je volledige verslag. Veel plezier bij Niagara Falls (al zul je dit misschien pas over een paar dagen lezen
).
Morgen zal ik jullie even toezwaaien vanuit het vliegtuig als we komen aanvliegen op Cincinnati en misschien wel over de Niagara Falls vliegen.
Fijne vakantie nog en veel plezier in Montreal!
Roland
leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt en dat je een mini-update plaatst.
Ben heel benieuwd straks naar je volledige verslag. Veel plezier bij Niagara Falls (al zul je dit misschien pas over een paar dagen lezen
Morgen zal ik jullie even toezwaaien vanuit het vliegtuig als we komen aanvliegen op Cincinnati en misschien wel over de Niagara Falls vliegen.
Fijne vakantie nog en veel plezier in Montreal!
Roland
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hoi Marloes,lelie schreef:Vandaag gaan we naar de Niagara Falls, daar verheug ik me erg op!
Leuk dat je even gelegenheid had om een update te plaatsen. Fijn dat je het naar de zin hebt.
Veel plezier bij de Niagara Falls en gaaf dat je ook nog naar Montreal in Canada gaat!!
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Wil nog even een reactie geven op het hotel carter. Al veel besproken hier.
Ik ben er voorig jaar geweest. een dag of 5 a 6.
Mijn ervaring:
HEt was allemaal wat oud en het zag er een beetje vreemd uit, ook de lobby en zo.
Maar ik kan je vertellen al die verhalen zijn zwaar over dreven.
Mijn kamer was niet spik en Span en ook mijn badkamer glom niet.
Maar het bed was prima en de douche warm.
Meer heb je niet nodig in NY.
Locatie is perfect. Beter kan niet. Plus je slaapt er alleen maar.
Dus maak je niet druk en geniet van de leukste stad ter wereld.
ps. in september ben ik wederom te vinden in het carter Hotel!

Ik ben er voorig jaar geweest. een dag of 5 a 6.
Mijn ervaring:
HEt was allemaal wat oud en het zag er een beetje vreemd uit, ook de lobby en zo.
Maar ik kan je vertellen al die verhalen zijn zwaar over dreven.
Mijn kamer was niet spik en Span en ook mijn badkamer glom niet.
Maar het bed was prima en de douche warm.
Meer heb je niet nodig in NY.
Locatie is perfect. Beter kan niet. Plus je slaapt er alleen maar.
Dus maak je niet druk en geniet van de leukste stad ter wereld.
ps. in september ben ik wederom te vinden in het carter Hotel!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1274 Weergaves
-
Laatste bericht door MartijnL
-
- 6 Reacties