Eduard_ schreef:Wow Meyem,
Ik heb weer voor 3 weken goede tips!
(Ik heb nu al meer dan genoeg redenen om terug te komen ooit)
Over de nacht foto's, ik heb een 3 poots statief mee genomen, en een lange sluitertijds gekomen. Dat is beter dan de iso heel hoog zetten want zelfs met een hoge iso ga je denk ik een te lange sluiterstijd nodig hebben om hem uit de hand te nemen. Wat je wel kan doen is ipv een statief gewoon ergens een muurtje of bankje gebruiken. Of je rugzak ergens op een laag leggen en de camera daar op stabiel houden. Dat werkt meestal prima als je niet zo gek ben als ik om je statief mee te sjouwen :p
't Is idd het beste om de iso zo laag mogelijk te houden. Met een lichtsterke lens helpt erbij om de sluitertijden nog redelijk kort te houden.
1988 California | 1997 California | 2009 New York City | 2014 New York City & Washington DC | 2016 New York City | 2018 New York City
Ik neem mijn tripod ook mee, deze trip .... ik heb een groupon van JP photo's en ik hoop dat ik dan meteen een korting kan krijgen voor een volgende cursus, want dan wil ik de nachtfotografie gaan doen
Zeg, Eduard, heb je al bij de Shake Shack in Madison Square Garden gegeten? Een lekkere burgers met chees fries, is het wachten waard ....
Eduard_ schreef:Ohja nog tips voor goede en betaalbare restaurants? Tot nu toe heb ik alleen fastfood op omdat ik niet zomaar een willekeurig restaurant durf binnen te stappen.
Ik ben weer terug in NL en het was fantastisch! Echt onwijs leuk gehad de afgelopen 2 weken.
Heb nu gelijk 'jeugland' week dus nog weinig tijd om de rest van de foto's en filmpjes te verwerken maar die komen sowieso nog wel!
Maar iedereen die ideeën heeft geopperd onwijs bedankt, want ik heb daar heel veel aan gehad.!
Heel mooi gedaan. We hebben net geboekt voor mei 2015 voor 5 nachten dus ben nog volop informatie aan het verzamelen en indrukken opdoen. Jouw film helpt daarbij !
Ohja ik zat hier https://www.airbnb.nl/rooms/1063701
Zeer mooie ruimte ik was er alleen maar je kunt er makkelijk met 4 mensen overnachten. 10 minuten lopen naar de Path (Grove st naar 33st of WTC) Je kan binnen 20 minuten in Manhatten zijn vanaf het appartement. Wat ik het leuke aan de locatie vond is dat er eigenlijk helemaal geen toeristen zijn en je dus echt midden in het locale leven van de mensen in die wijk rond loopt. Met heel wat restaurants en bodega's op paar minuten lopen. Het was buiten vaak wel gezellig haast.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.