Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Mini rondreis

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
forzaola
Amerika-ontdekker

Mini rondreis

Bericht door forzaola »

In een ver verleden heb ik een rondreis door het westen gemaakt van Amerika. Van SF via bla bla bla bla tot uiteindelijk LA. Veel gezien en enorm genoten.
Sinds ben ik vooral verslaafd geraakt aan NY. Inmiddels al een keer of vijf / zes geweest.

Nou lijkt het me leuk om iets meer te zien van het oosten. Echter ik heb twee problemen:
* Ik heb een beperkt aantal vakantie dagen beschikbaar.(10 a 14 dagen)
* Mijn budget is ook vrij beperkt.

Nou heb ik zelf al gekeken wat me een leuke trip lijkt. Ik kom op een Trip vanuit Washington via Philadelphia naar New York om vervolgens in Boston te eindigen.
Vooral Washington(en NY natuurlijk) trekt me. Een maatje adviseerde me Boston. Philadelphia ligt mooi op de route maar ik heb hier verder nog geen onderzoek naar gedaan.
Ik wil graag met het OV reizen.

Graag hoor ik van jullie kenners leuke tips. Is dit een leuke trip, welke budget tips hebben jullie of zijn er andere steden het bezoeken waard.

Alvast bedankt voor de moeite.
dutchie_in_boston
Amerika-expert

Re: Mini rondreis

Bericht door dutchie_in_boston »

Ja hoor, dat kan een hele leuke trip zijn. 10-14 dagen NY, DC, Philly, and BOS met OV lijkt me vrij veel reizen maar het is te doen. Met OV kom je makkelijk in de steden, bergen/zee/meren is ietsje moeilijker. Zoek deze site door, er zijn allerlei tips voor deze steden. Het is goedkoper buiten de stad te slapen en er zijn allerlei busmaatschappijen (yo!, bolt, mega) waar je goedkoop mee kan reizen wanneer budget belangrijker is dan comfort.

Ik vind jouw vragen een beetje erg open, wij zijn beter in het adviseren en kritiek leveren op een specifieke route en het beantwoorden van specifieke vragen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer