Ooooooh Printje, ik ben zó jaloers (stiekem) hahahahaha!
De lottery is idd de goedkoopste manier om mee te doen, en alles zelf regelen is nóg veel leuker.
Ik herken wat je zegt; ik was ook al om 6.10 op Staten Island en mijn start was om 10.40 u. Veel op de grond zitten (denk eraan dat het fris kan zijn ´smorgens en dat het er waait) met een fleecedeken en een oude broek en winterjas met een kopje thee. Je kijkt wel je ogen uit; en alle mensen daar zijn er voor hetzelfde doel. Oh goed, ik krijg gewoon kippenvel terwijl ik dit typ.
Ontbijt zou ik meenemen, in een plastic doorzichtige wegwerptas. Je kunt er ook donuts en bagels en energierepen van GU / gatorade krijgen, en koffie, thee en chocomel (allemnaal gratis) maar ik het ervoor gekozen mijn ´eigen vertrouwde eten´ te eten en niet te gaan experimenteren.
Heeeeeeeeeeeel veel plezier (ook met de voorbereidingen) en succes! 20 weken nog maar, pffffff time flies..... enjoy the moment!
Voor als je een kleine impressie wil, ik heb/had een fb-pagina voor mijn marathon-avontuur. Deze is ook te bekijken als je zelf geen fb hebt:
https://www.facebook.com/JoJoRunningtoNY