Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

New York Knicks MSG

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
SteveMaxx
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

New York Knicks MSG

Bericht door SteveMaxx »

10 januari willen mijn vriendin en ik naar een wedstrijd van de New York Knicks tegen de Charlotte Hornets in het Madison Square Garden!
Aangezien Madison Square Garden enorm is, vroeg ik mij af waar we een beetje leuk kunnen zitten zonder ons volledige vakantie budget op te maken.
Er is wel een interactieve seating chart op de website van de Knicks en ook wel een aantal foto's online, maar toch vind ik het lastig om een beeld te vormen.
Eenmaal in het echt aanwezig is volgens mij altijd weer een andere ervaring!

Heeft iemand van jullie ooit op de nieuwe Chase Bridges een wedstrijd bekeken? Je zit dan dichter bij het veld dan bijvoorbeeld de plaatsen van de 200 levels, maar hoger dan het scorebord dat aan het plafond hangt! Heb gelukkig geen hoogtevrees!
2015: NYC-LV-GC-Zion-LV-DV-LA
2016: Miami-Key West-Orlando-LA-SF-Lake Tahoe-Yosemite-Bryce-Moab-Page-MV-GC-LV-SD-LA
2017: NYC-Toronto-Chicago
mtl
Amerika-expert

Re: New York Knicks MSG

Bericht door mtl »

Voor deze wedstrijd zijn (nog) geen tickets verkrijgbaar op ticketmaster. Op stubhub wel met prijzen vanaf $77. Dan zit je wel heel hoog op 400 niveau. Over het algemeen geldt hoe duurder hoe beter de plekken. Op stubhub zijn de plekken op 200 niveau al rond de $180 terwijl je honderden dollars kwijt bent voor 100 niveau! Probeer in ieder geval een plek aan de lange zijde.
t-i-n-u-s
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: New York Knicks MSG

Bericht door t-i-n-u-s »

Ik heb 1,5 jaar geleden Miami Heat gezien in de AA Arena. Net als MSG heeft dit stadion ongeveer 20.000 plaatsen. Ik zat toen op de lange zijde vrijwel bovenaan, maar ik vond dat je het allemaal nog goed te volgen was hoor.
Lange zijde lijkt me idd wel een must.
2012: Orlando & Miami
2014: Washington DC & New York
2017: Zuid-West USA
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer