Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
hotel vinden rond Lake Placid
hotel vinden rond Lake Placid
Hallo,
Ik ben op zoek naar een hotel/motel ergens in de buurt van Lake Placid. We komen vanaf Burlington
Het gaat om 1 nacht (van 26 op 27 juli 2014). Ik kan echter geen enkele kamer vinden op deze datum. Ook niet via Priceline of hotwire. Als ik de zoekopdracht vergroot dan kom in uit bij lake George, Plattsburgh of Malone. De volgende dag gaan we naar Kingston. We reizen met twee kinderen.
Heeft iemand ervaring of dit goede plekken zijn om de Adirondack te bezoeken?
Of heeft iemand een goed alternatief voor onze route?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
groet Wanda
Ik ben op zoek naar een hotel/motel ergens in de buurt van Lake Placid. We komen vanaf Burlington
Het gaat om 1 nacht (van 26 op 27 juli 2014). Ik kan echter geen enkele kamer vinden op deze datum. Ook niet via Priceline of hotwire. Als ik de zoekopdracht vergroot dan kom in uit bij lake George, Plattsburgh of Malone. De volgende dag gaan we naar Kingston. We reizen met twee kinderen.
Heeft iemand ervaring of dit goede plekken zijn om de Adirondack te bezoeken?
Of heeft iemand een goed alternatief voor onze route?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
groet Wanda
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: hotel vinden rond Lake Placid
Op 27 juli vindt in Lake Placid de Ironman plaats. In de wijde omtrek van Lake Placid zal het dan lastig zijn om nog een kamer te vinden. Als je niet per se voor de Ironman naar Lake Placid gaat, zou ik je aanraden om voor die dag een andere route / eindbestemming te kiezen.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Wij zijn in het crowd plaza geweest. Olympisch drive. Alles was vol maar we belden een paar uur van tevoren erheen en er was nog plek. Dus ik zou even bellen.
Aricon schreef:Op 27 juli vindt in Lake Placid de Ironman plaats. In de wijde omtrek van Lake Placid zal het dan lastig zijn om nog een kamer te vinden. Als je niet per se voor de Ironman naar Lake Placid gaat, zou ik je aanraden om voor die dag een andere route / eindbestemming te kiezen.
Ahh dat verklaart een hoop. Ik vond het al zo vreemd. Wel jammer voor ons dat het nu vol zit. Ik ga me even bezinnen op iets anders.
Dank je voor het delen van deze informatie.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1607 Weergaves
-
Laatste bericht door Berry
-
- 4 Reacties