Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Federal Reserve Bank New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Esther_Huub
Amerika-ontdekker

Federal Reserve Bank New York

Bericht door Esther_Huub »

Hallo allemaal,

Binnenkort gaan we naar New York en we zouden graag de Federal Reserve Bank willen bezoeken. Het lijkt me super om dit eens van binnen te bekijken en een kijkje te nemen in de goudkluizen. Ik houdt al een tijdje de site van de Federal Reserve Bank in de gaten om kaartjes te bemachtigen voor de tour. Echter lukt het me niet om te achterhalen wat hun systeem is om kaartjes vrij te geven. Steeds wanneer ik op hun site kijk (en er zijn weer voor enkele dagen kaartjes vrijgegeven) zijn deze in een rap tempo weg op een enkeling na. Kan iemand mij vertellen hoe dit systeem werkt? Wanneer en hoelaat worden de kaartjes vrijgegeven? Wij willen graag een bezoekje brengen op 30 mei.

Alvast bedankt!
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Federal Reserve Bank New York

Bericht door meyem »

ik kan me niet herinneren dat ik er vorige keer moeite mee had, maar er lijken inderdaad maar weinig plekjes beschikbaar ...

ik zou zeggen: vaak kijken in inpikken zodra er iets vrijkomt waar je wat aan hebt ... de tour is echt wel geinig om te doen
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Esther_Huub
Amerika-ontdekker

Snap wat je bedoeld. Alleen is het zo dat wij met 8 mensen zijn, dat is natuurlijk al lastig om die hoeveelheid kaartjes te bemachtigen. En juist omdat we met 8 personen zijn hebben we een dagplanning gemaakt waardoor we eigenlijk aan 30 mei gebonden zijn. Ik kijk zeer regelmatig, juist omdat ik er niet achter kan komen wanneer de kaarten vrijgegeven worden. Ben benieuwd of het ons gaat lukken! Mocht er nog iemand een handige tip hebben horen we dat natuurlijk graag.
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

Nou, het viel me op dat als er 1 kaartje is, je ook voor een groepskaart kon kiezen .... ik zou de bank eens mailen, als ik jou was ... je weet maar nooit
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Esther_Huub
Amerika-ontdekker

Dat heb ik nog niet terug kunnen vinden! Ook niet als ik er nu naar op zoek ga. Waar heb jij dat ergens teruggevonden Meyem? Dan kan ik daar mogelijk naar terugverwijzen in mijn mail. Dat zou het mogelijk al een klein beetje gemakkelijker maken als we met een groep op één kaartje kunnen! :thumbup:
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht