Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tour White House

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Tour White House

Bericht door Isis »

Je krijgt inderdaad netjes mail terug, wij hebben adres ter plaatse opgegeven. En aanvraag via Bill Nelson.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Hinko schreef:Wij gaan het proberen via Bill Huizenga.
Familie ?
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
lieske23
Amerika-ontdekker

Bericht door lieske23 »

Hallo,

Enige tijd geleden heb ik via de link in dit forum een aanvraag gedaan bij Elizabeth Warren.
Hebben jullie na indienen van jullie verzoek ook een bevestiging hiervan gehad via de mail of duurde het ook lang voor jullie hier iets van gehoord hebben?
Het is pas voor september, maar wil natuurlijk graag weten of mijn aanvraag goed is doorgekomen.
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

Ik heb een bevestiging gekregen, alleen ik ga het proberen via Bill Huizenga.

Je kunt tot een half jaar van te voren een verzoek indienen (Tenminste dit dacht ik ergens te hebben gelezen), was je misschien te vroeg?
Pushkin
Amerikafan

Bericht door Pushkin »

Hoi Lieske, ik heb mijn aanvraag ook naar Elisabeth gestuurd ergens in januari voor september en heb quasi de dag erna al een bevestiging gehad dat ze hun 'best' gingen doen. De volgende mail zou nu moeten volgen ong. 4 weken voor vertrek :) dus ik zou ze misschien even mailen?
mei/juni 2017: Hawai & Vegas!
aug/september 2017: Amalfikust, Italië
http://www.2discover.be
hoeksie
Amerikafan

Bericht door hoeksie »

Wij hebben ok via Warren ingediend. Korte tijd na eerste verzoek, mail ontvangen met vraag om meer info, ingevuld. Vervolgens een bevestiging ontvangen met dat het verzoek bij de Tour... van het White House is neergelegd en dat we 2 -3 weken vantevoren horen of we een plekje toegewezen hebben gekregen. Dat zouden we eerdaags moeten horen, want over zo'n 3 weken vertrekken we ri. USA.
lieske23
Amerika-ontdekker

Bericht door lieske23 »

Naar aanleiding van jullie reacties gisteren toch nogmaals contact opgenomen met Elizabeth Warren en nu wel een bevestiging ontvangen :thumbup:
Nu snel de extra informatie toesturen en dan wordt het duimen....
Jvdkorput
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Jvdkorput »

WOW wat geweldig dat het via deze manier toch nog mogelijk is. Las dat het via de NL ambassade namelijk niet meer mogelijk was.
Heb zojuist ook een formulier ingevuld bij Elizabeth Warren. Ik ben benieuwd of/en wanneer ik iets terug krijg.
dafkapin
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door dafkapin »

Mevrouw Warren zal het druk hebben, wij hebben ook ons verzoek ingediend via haar :lol:
inderdaad bijna direct antwoord terug ontvangen en nu is het wachten op positief nieuws, het is nog wel even voor wij vertrekken, we duimen in ieder geval
Esther_Huub
Amerika-ontdekker

Bericht door Esther_Huub »

Ik heb net ook een verzoek ingediend bij Elizabeth Warren. Ben benieuwd!
Mijn verzoek is al voor begin juni, hoop een kansje te maken!
Jvdkorput
Amerika-ontdekker

Bericht door Jvdkorput »

hmmm iedereen krijgt allemaal snel reactie,

ik heb het formulier ingevuld bij mw Warren maar heb nog steeds geen reactie, tis inmiddels al meer dan een week geleden. wat nu?
krijgen andere mensen hem binnen in de spam map en heb ik hem per ongeluk verwijderd? of komt de mail bij iedereen in de inbox binnen?
lieske23
Amerika-ontdekker

Bericht door lieske23 »

Ik kreeg de eerste keer ook geen reactie.
Heb toen de aanvraag opnieuw ingediend en had gelijk de volgende dag mail terug om aanvullende informatie te sturen.
Hoe lang duurde het bij jullie voor jullie reactie kregen nadat de aanvullende informatie was gestuurd?
hoeksie
Amerikafan

Bericht door hoeksie »

Nog een dikke anderhalve week en dan zijn we in Washington DC en ondanks dat de aanloop hoopgevend was, hebben we niets gehoord van de touroffice van de Whitehouse (Via Warren). Wij gaan er vanuit dat we dus geen plekje hebben weten te bemachtigen). Jammer, maar we zullen ons hoe dan ook vast prima vermaken in de USA.
Esther_Huub
Amerika-ontdekker

Ik heb ook een verzoek ingediend bij Warren. Gisteren voor de tweede keer nogmaals gedaan met uitleg waarom ik hem nogmaals indien (omdat ik nog geen reactie had ontvangen). Maar ook hier blijft reactie uit.

Als het al op z'n korte termijn is zou je misschien eens kunnen bellen Hoeksie. Dit staat op haar site: You may also call 202-224-4543 and ask to speak to our Tour Coordinator. Dan weet je in ieder geval zeker waar je aan toe bent.
Jvdkorput
Amerika-ontdekker

Bericht door Jvdkorput »

ik had inderdaad ook al een keer extra een verzoek in gediend bij Warren nog steeds niks vernomen.
heb vanmiddag maar via de site van Bill Huizenga geprobeerd, nu maar kijken of ik hier dan wel iets van terug krijg.
Esther_Huub
Amerika-ontdekker

Ik ben benieuwd of je er iets van hoort. Hoor het graag! Heb vandaag ook nog geen mail teruggehad van Warren.
Chub
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Chub »

Hier ook na 10 dagen nog geen reactie van Warren. Vandaag een 2e verzoek ingediend, maar als dit zo lees geef ik mezelf weinig kans op een reactie retour :cry:
Ik wacht nog een paar dagen, dan probeer ik het via een ander.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Mei en begin juni zijn altijd moeilijke tijden want heel veel schoolgroepen. Hoeksie, misschien een rondleiding door de stad met mij in plaats daarvan? :)
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Jvdkorput
Amerika-ontdekker

Bericht door Jvdkorput »

zo uiteindelijk toch reactie gehad van warren en mijn gegevens doorgestuurd. Nu maar hopen op een uitnodiging.
maze00
Amerikafan

Bericht door maze00 »

Wij zijn 4 weken geleden in het witte huis geweest via Bill Huizinga. Je ziet een aantal kamers maar de kantoren van obama zie je verder niet. Ook was het ontzettend druk de dag dat wij er waren. Complete scholen met kinderen waren er toen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer