Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
New York Pass
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
New York Pass
Misschien waren er nog meer onderwerpen over deze pass maar ik heb behoorlijk haast.
Ik kan nog vanavond die pass aanschaffen met 20 % korting. Alleen weet ik het niet of dat waard is?
We hebben al tickets voor Top of the Rock (van reis bureau) en wat we nog willen zien is:
Empire State Building
Interpid
Boottocht rond Statue of Liberty
Museum of Natural History
En misschien Bronx Zoo (mocht het mooie weer zijn)
Kwa prijs komen we in de beurt...alleen als je met de pass vooraang krijgt in de rij...lijkt me dan ideaal.
Of is het niet zo?
Ik kan nog vanavond die pass aanschaffen met 20 % korting. Alleen weet ik het niet of dat waard is?
We hebben al tickets voor Top of the Rock (van reis bureau) en wat we nog willen zien is:
Empire State Building
Interpid
Boottocht rond Statue of Liberty
Museum of Natural History
En misschien Bronx Zoo (mocht het mooie weer zijn)
Kwa prijs komen we in de beurt...alleen als je met de pass vooraang krijgt in de rij...lijkt me dan ideaal.
Of is het niet zo?
Re: New York Pass
Die aanbieding is er vrijwel constant. Dus als je over 3 dagen weer kijkt, is 'ie ook in de aanbieding.
Je krijgt geen voorrang met de New York Pass.
Met de New York Pass heb je - als ik me niet vergis - geen toegang tot de Bronx Zoo.
Desalniettemin, kan ik de pas wel aanraden. Wij hebben er veel plezier van gehad en meer dingen ermee gedaan dan we op voorhand hadden gedacht.
Je krijgt geen voorrang met de New York Pass.
Met de New York Pass heb je - als ik me niet vergis - geen toegang tot de Bronx Zoo.
Desalniettemin, kan ik de pas wel aanraden. Wij hebben er veel plezier van gehad en meer dingen ermee gedaan dan we op voorhand hadden gedacht.
-
- Amerika-newbie
Dank je. Ik heb hem gekocht...dan zien we wel.
Aanbieding was tot vandaag....daarom mijn haast.
En klopt ik zie ook nu Bronx zoo staat niet op het lijst.
Aanbieding was tot vandaag....daarom mijn haast.
En klopt ik zie ook nu Bronx zoo staat niet op het lijst.
Niet op de rij naar binnen (vaak bij veiligheidscontrole ofzo), maar wél bij de kassa. Dus wanneer het druk is hoef je "maar" 1x in de rij de staan in plaats van 2xEms2012 schreef:Je krijgt geen voorrang met de New York Pass.

-
- Amerika-newbie
Dat bedoelde ik ook
Ik dacht dat het misschien een rij is voor kaartjes en om naar binnen te gaan....dan zou het geen verschil maken.

Ik dacht dat het misschien een rij is voor kaartjes en om naar binnen te gaan....dan zou het geen verschil maken.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Paar jaar geleden hebben wij ook zo'n pas gehad. Een echte aanrader! Kortingen bij restaurants, maar ook bijvoorbeeld musea waar je normaal niet zo snel naar binnen zou stappen doe je nu wel omdat je de pas toch had. Wij hebben ons een week prima vermaakt mbv de New York Pass!
-
- Amerika-newbie
We hebben hem ook besteld....gaan we hem daar afhalen. En goed gebruik van maken 

Hebben jullie niet gehad dat je je juist verplicht voelt om allemaal dingen die je met de NYP kan doen te gaan doen? Terwijl je misschien anders andere dingen ook zou gaan doen waar dan niet voor gekozen hebt omdat je alles uit je NYP wil halen?
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Dat is inderdaad iets waar je voor op moet passen. En ook dat je niet als een kip zonder kop rond gaat rennen van de ene attractie naar de ander. Echt even goed kiezen en plannen ... en vooral alle kleine aanbiedingen van tevoren goed doorlezen en beslissen waar je gebruik van wilt maken. (Een ijsje hier, een bakje yoghurt daar ....)Eduard_ schreef:Hebben jullie niet gehad dat je je juist verplicht voelt om allemaal dingen die je met de NYP kan doen te gaan doen? Terwijl je misschien anders andere dingen ook zou gaan doen waar dan niet voor gekozen hebt omdat je alles uit je NYP wil halen?
Wij hadden juist het omgekeerde. De eerste keer dat wij (samen) in NY waren gingen we ruim een week en hadden we dus voor 7 dagen de pass. Nu moet ik zeggen dat wij toen (6 jaar geleden) een hele goede deal hadden (132$ voor 7 dagen).
Maar wij hebben daardoor wel dingen gedaan die we normaal anders niet zouden doen of erg over zouden twijfelen. Zoals de Skyride bij het Empire Statebuilding, normaal veel te duur maar nu wel leuk. Madam Tussaud in een verloren uurtje. En als er niks aan is, sta je zo weer buiten
Maar wij hebben daardoor wel dingen gedaan die we normaal anders niet zouden doen of erg over zouden twijfelen. Zoals de Skyride bij het Empire Statebuilding, normaal veel te duur maar nu wel leuk. Madam Tussaud in een verloren uurtje. En als er niks aan is, sta je zo weer buiten

-
- Amerika-newbie
Ik heb dat nu ook....Dingen die we als eerst niet waren van plan om te zien, komen nu wel op het lijstje te staan.
Maar ze blijven nog steeds onder..."Als we nog tijd over hebben"
We reizen met onze zoon van 10 jaar en moeten we wel oppassen dat het voor hem ook leuk blijft.
Maar ze blijven nog steeds onder..."Als we nog tijd over hebben"

We reizen met onze zoon van 10 jaar en moeten we wel oppassen dat het voor hem ook leuk blijft.
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
die skyride vond ik zelfs gratis nog waardeloos .... 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2470 Weergaves
-
Laatste bericht door jeppiepruts
-
- 13 Reacties