Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Niagara Falls vanuit New York
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Niagara Falls vanuit New York
De Canadese kant is erg commercieel (jammer) maar wel erg mooi! Stukken mooier dan de Amerikaanse kant, en als je de mogelijkheid hebt zou ik die ook zeker bezoeken. Let wel op de drukte bij de grens, daar kan je wel eens even moeten wachten.

Cave of the winds vonden wij toch ook wel echt geweldig hoor! En inderdaad Maid of the mist!
Hier 2 foto's van hurricane deck:

Uploaded with ImageShack.us

De stroomversnellingen (die waar je een heel stuk voor naar beneden moet gaan) zien er ook redelijk spectaculair uit.
Lilo
Hier 2 foto's van hurricane deck:

De stroomversnellingen (die waar je een heel stuk voor naar beneden moet gaan) zien er ook redelijk spectaculair uit.
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
misschien gaan we ook wel even kijken in april 2014
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Cave of the Winds is inderdaad briljant. Heb ontzettend veel plezier gehad toen we daar stonden en het was voor mij het hoogtepunt van de Falls.
Wij zijn ook vanuit NY gevlogen om ze te bekijken maar hebben juist een late vlucht heen genomen, daar een nacht geslapen en toen weer terug.
Wij zijn ook vanuit NY gevlogen om ze te bekijken maar hebben juist een late vlucht heen genomen, daar een nacht geslapen en toen weer terug.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
hou er rekening mee dat je in april kans hebt dat je niet zo veel kan bezoekendiver99 schreef:misschien gaan we ook wel even kijken in april 2014
toen wij er begin april 2013 waren, was de helft nog bevroren, waardoor we enkel de Amerikaanse watervallen hebben kunnen bewonderen, aangezien het platform op Goat Island, waar je de Canadese Falls (de hoefijzervormen) nog een ijspiste was en afgesloten was
geen Maid of the mist, geen platformen,... maar het was er wel prachtig met al dat ijs en de sneeuw
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik ben er in Februari geweest, behalve Maid of the mist was alles open. Was enorm bijzonder om te zien, zeker als alle 'waterdamp' gelijk sneeuw wordt.

-
- Amerika-ontdekker
Ik lees op verschillende plekken dat het te doen is om in één dag op en neer te gaan naar de Niagara falls. Wat ik me afvraag is hoe men dat regelt met natte kleding nadat ze bijvoorbeeld maid of the mist hebben ondernomen. Lijkt me niet erg prettig om met natte kleding op het vliegveld te staan. Heeft iemand enig idee hoelang het duurt voordat je de grens over bent bij Canada als je met een huurauto gaat? Als je een auto huurt bij Buffalo, mag je daarmee automatisch de grens mee over of moet daar nog iets voor geregeld worden?
Volgens mij krijg je bij die excursies regenkleding te leen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Nu ik dit hier lees begin het me wel te interesseren om dit misschien ook te overwegen ik ga eind april begin mei naar NY met mijn vriendin. Kan iemand me vertellen hoe ik dit het best kan regelen via welke website's.. kostprijs enzo..
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Autos gehuurd in de VS mogen zonder probleem de grens over.
Bij de excursies krijg je een plastic overgooier, maar die houden niet alles droog.
Niagara falls is toch het mooiste langs de Canadese kant.
Bij de excursies krijg je een plastic overgooier, maar die houden niet alles droog.
Niagara falls is toch het mooiste langs de Canadese kant.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
-