Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hotel Boston + Philadelphia

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
ingrid1985
Amerika-ontdekker

hotel Boston + Philadelphia

Bericht door ingrid1985 »

Hoi allemaal,

Met pasen vertrekken wij een aantal weken naar de USA :D .
We zijn nu aan het kijken voor hotels maar de prijzen vallen echt vies tegen!

In Boston zijn de prijzen echt heel hoog (we arriveren net na de marathon op 21 april en willen 3 dagen blijven). We zijn op zoek naar een hotel.
Ik heb op het forum wel gelezen dat een aantal forumleden in de dorpjes/steden om Boston heen zitten. Nu vroeg ik me af: hoe lang ben je onderweg naar Boston vanaf de verschillende dorpen, is dat goed te doen met ov of zou je de auto nemen? En waar + hoe duur is parkeren in Boston centrum?
Iemand nog tips voor hotels?

Dezelfde vragen hebben we eigenlijk bij Philadelphia. Ik heb betaalbare hotels gezien bij het vliegveld. Weet iemand hoe lang je onderweg bent met het ov van vliegveld Philadelphia naar centrum Philadelphia?
Ik las op internet iets over een trein. Iemand een idee hoe vaak die gaat en of je vantevoren kaartjes moet kopen (of kun je dat net als in NL gewoon op het station doen)? Een ander hotel dat redelijk betaalbaar was,
was The Conwell Inn (adres= 1331 Polett Walk (formerly West Berks Street), Philadelphia, PA 19122). Het ligt in North Philadelphia east. Is dit een veilige wijk? Iemand ervaring met specifieke hotels?

al met al dus een aantal vragen. Ik hoop dat jullie me tips kunnen geven!

groetjes Ingrid
mtl
Amerika-expert

Re: hotel Boston + Philadelphia

Bericht door mtl »

Als je een hotel gaat zoeken in omliggende plaatsen dan moet je goed onderzoeken of het per OV bereikbaar is mocht je afhankelijk zijn van het OV. Bestudeer heel goed de website van het hotel en maak gebruik van google maps. Zowel Boston als Philadelphia hebben een net van voorstadstreinen. Verwacht echter niet de frequentie zoals je in Europa gewend bent.
Roadtripper
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Roadtripper »

ingrid1985 schreef:En waar + hoe duur is parkeren in Boston centrum?
Ik gebruik voor mijn planning deze site: http://boston.bestparking.com/
Verder echter nog geen persoonlijke ervaringen.
Lisette__
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Lisette__ »

Wij hebben het Club Quarters Hotel geboekt in Boston.
Is weliswaar pas voor september. Maar mochten we een leukere aanbieding vinden, kan annuleren ook nog altijd.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

ik heb net zitten kijken naar hotels in Boston en inderdaad wel prijzig ...
Ik ben een budget reizigster en heb deze voor mezelf gebookmarked:
http://tinyurl.com/nkosynt
ik vind de reviews goed genoeg:
http://tinyurl.com/pgt97p5
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

Edit: nee, is per nacht .... dat doet travelox anders nooit ..... :x

((((he, ik weet niet of dit een foutje van het systeem is, maar misschien moet je dit gauw inpikken:
http://tinyurl.com/mn6pd8j))))
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
ingrid1985
Amerika-ontdekker

Bericht door ingrid1985 »

Denk dat het een foutje was, kost nu 1011voor 3nachten :sadcry:

Iemand nog tips voor Philly?
Raafje87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Raafje87 »

Ik heb via priceline voor een klein prijsje in de Residence Inn Boston Harbor on Tudor Wharf in Boston gezeten, super mooi hotel net over de brug bij the north end met gratis ontbijt. Aanrader ;) In philly heb ik bij een kennis in de voorstad Camden geslapen, dit zou ik zeker niet aanraden Camden is niet de veiligste suburb daar. North Philly heeft volgens mij ook niet de beste reputatie...
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wij zaten in de Best western in Cambridge, ligt redelijk dicht bij een metrohalte, ongeveer 10 minuten lopen.
Zie ons 2012-verslag.

Marianne
BibiS
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door BibiS »

Wij hebben in 2011, in het Midtownhotel in Boston gezeten. 2 sterren, sober maar ruime nette kamers. Ligt in t centrum en 3 minuten van Fenway park.
www.Citizenof.com blog vol reis- woon en interieurinspiratie
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

Raafje87 schreef:Ik heb via priceline voor een klein prijsje in de Residence Inn Boston Harbor on Tudor Wharf in Boston gezeten, super mooi hotel net over de brug bij the north end met gratis ontbijt.
Wat noem jij een klein prijsje?
(edit: ah, ik doe een search naar Boston en zie bovenaan jouw winnend bod: 75 $ in april ... da's niet gek ...)

ik zit ook na te denken over priceline, maar als ik de gewone prijzen zie, maar ik me niet al te veel illusies ....
ik heb iig vast mijn hostel, 40 Berkely, geboekt voor 70$, voor zondag 14 september .... en dan ga ik dichterbij eventueel pricelinen ---
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
girliecathy
Amerikakenner

Bericht door girliecathy »

Wij hebben in Extended Stay America in Woburn gezeten en zijn daar heel tevreden over.
De kamer had een keukentje dus je kon zelf eten maken als je dat zou willen.
Met de auto zijn we naar het station in Woburn gereden waar je gratis kan parkeren en vandaar de trein naar Boston.
Missisq
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Missisq »

Wij zijn in de zomer 2013 4 dagen in Boston geweest . Wij hebben daar overnacht in het Constitution Inn . Dit is bereikbaar via een pontje.Het ligt op een " Schiereilandje", dus geen " gedoe met parkeren in het centrum. Parkeren bij hotel kost geld, weet niet meer hoeveel, maar niet zoveel als in het centrum.In een kwartiertje ben je in het centrum en weer terug. Het Constitution Inn is een non Profit organisatie. Wij vonden het een prima hotel.
2003 New York, 2007 Florida, 2011 California,Arizona , Utah,
2012 Seattle-via Salt Lake City,Denver naar Chigaco,
2013 Boston-Boston ( via Canada)
2014 Deep South
2017NY,
2019 Rondje Canada(Vancouver-Vancouver)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer