Met pasen vertrekken wij een aantal weken naar de USA

We zijn nu aan het kijken voor hotels maar de prijzen vallen echt vies tegen!
In Boston zijn de prijzen echt heel hoog (we arriveren net na de marathon op 21 april en willen 3 dagen blijven). We zijn op zoek naar een hotel.
Ik heb op het forum wel gelezen dat een aantal forumleden in de dorpjes/steden om Boston heen zitten. Nu vroeg ik me af: hoe lang ben je onderweg naar Boston vanaf de verschillende dorpen, is dat goed te doen met ov of zou je de auto nemen? En waar + hoe duur is parkeren in Boston centrum?
Iemand nog tips voor hotels?
Dezelfde vragen hebben we eigenlijk bij Philadelphia. Ik heb betaalbare hotels gezien bij het vliegveld. Weet iemand hoe lang je onderweg bent met het ov van vliegveld Philadelphia naar centrum Philadelphia?
Ik las op internet iets over een trein. Iemand een idee hoe vaak die gaat en of je vantevoren kaartjes moet kopen (of kun je dat net als in NL gewoon op het station doen)? Een ander hotel dat redelijk betaalbaar was,
was The Conwell Inn (adres= 1331 Polett Walk (formerly West Berks Street), Philadelphia, PA 19122). Het ligt in North Philadelphia east. Is dit een veilige wijk? Iemand ervaring met specifieke hotels?
al met al dus een aantal vragen. Ik hoop dat jullie me tips kunnen geven!
groetjes Ingrid