Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
New York Hilton Midtown ervaringen?
New York Hilton Midtown ervaringen?
Hoi,
Heeft iemand ervaring met het Hilton Midtown hotel in New York?
Gr.
Heeft iemand ervaring met het Hilton Midtown hotel in New York?
Gr.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: New York Hilton Midtown ervaringen?
Hiltons zijn bij definitie goede hotels, dus ga ervoor 

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Vind je? De gewone Hiltons vind ik niet veel aan. Hilton Garden Inn vind ik daarentegen wel goed.
Maar er is een verschil tussen niet veel aan en het een goed hotel vinden? Ik heb zelf nog nooit in een slechte Hilton geslapen.
Als we naar New York gaan dan verblijven we bijna altijd in dit hotel. Prima hotel met een goede ligging. Het enige minpuntje vind ik altijd de drukte 's ochtend bij het ontbijt. Maar dit laatste is simpelweg te omzeilen door elders te ontbijten.
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
wat je vooral moet doen, is op de diverse reviewsites reviews lezen en dan kijken of er minpunten genoemd worden die jou ook zouden storen (dat is zo persoonlijk!).
Trip heeft ook veel foto's, dat kan ook helpen:
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... _York.html
dit Hilton krijgt maar een matige overall beoordeling op deze site, maar ik denk inderdaad dat een Hilton op zich voldoende kwaliteit zal bieden .... al hangt dat vooral weer af van wat jij belangrijk vindt!
(zo heb ik bijvoorbeeld geen bezwaar tegen gedeelde toiletten, voor mij is de prijs een van de grootste noemers, naast de buurt)
Trip heeft ook veel foto's, dat kan ook helpen:
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... _York.html
dit Hilton krijgt maar een matige overall beoordeling op deze site, maar ik denk inderdaad dat een Hilton op zich voldoende kwaliteit zal bieden .... al hangt dat vooral weer af van wat jij belangrijk vindt!
(zo heb ik bijvoorbeeld geen bezwaar tegen gedeelde toiletten, voor mij is de prijs een van de grootste noemers, naast de buurt)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1362 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-
- 4 Reacties