Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reizen naar Baltimore

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Rashid
Amerika-newbie

Reizen naar Baltimore

Bericht door Rashid »

Hallo iedereen;

Ik ben van plan om de 24ste naar Baltimore ( Maryland ) te reizen om deze stad te bezoeken, maar ik heb geen idee waar ik moet verblijven...ik heb een zeer laage budget van aleenmaar us$500 beschikbaar, en hiervan moet ik verblijfplaats en ook eten van betalen.
Ik heb op internet gekeken en er zijn wel motels te vinden vanaf ongeveer us$50, maar ik wil ongeveer een weekje daar blijven, en zo ben ik meteen door al mn geld heen, en dan heb ik nog niet eens gegeten!...weet iemand toevalig van een zeer goedkope mogelijkheid of alternatief?...meschien een of andere hostel of zo?...
En ik begrijp dat er ingevuld moet worden op een zekere waiver waar je verblijfplaats gaat zijn...hoe streng word dit gekontrolerd?...word dit nagekeken?...of kan je zomaar een adres invullen, en eenmaal als je daar bent...daar ter plekke zelv wat gaan zoeken...is dit verstandig?...
mijn grootste nadeel is dat ik een zeer lage budget heb zoals ik al eerder heb gezegd...en ik wil niet zomaar op straat blijven rondzwerven...ik heb echter geen luxe nodig...als het maar redelijk schoon eruit ziet, waar je gewoonlijk kan douchen en slapen.
Alle tips zijn welkom...alvast bedankt; :shock:

Rashid.
marloesusa
Amerika-ontdekker

Bericht door marloesusa »

Hallo Rashid,

Ik denk dat het moeilijk is om iets te vinden wat echt veel lager ligt dan 50 dollar, en wat wil je daar dan verder doen voor 500 dollar? Dat is 70 dollar per dag en daar moet je van eten, slapen en ik neem aan dat je ook dingen wilt bekijken in die stad, waar ligt dat hostel? Openbaar vervoer in Baltimore is niet echt geweldig, er is maar één metrolijn en de rest moet per bus of taxi. Heb je aan die uitgaven gedacht?! En denk ook even aan het eten, als je in een hostel zit kun je zelf niets koken, moet je dus elke avond uit eten, loopt toch nog vaak flink op door tax en fooi. En vergeet je lunch en ontbijt niet!

Die waiver, voor zover ik weet kun je ook gewoon een hoteladres invullen; en dan alsnog ergens anders gaat slapen. Maar ik zou wel van te voren een hostel/hotel uitzoeken!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer