Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips Williamsburg, New York
Tips Williamsburg, New York
Volgende week is het zo ver, ik ga naar New York! Ik heb gelezen dat Williamsburg een hippe wijk is en daarmee leuk om een dagje te zijn. Maar om van het daar ' zijn' niet te vervallen in ' dwalen' ben ik benieuwd of iemand concrete tips heeft voor de buurt. Mag op allerlei gebied zijn: welke straten zijn leuk, wat zijn leuke winkels, lekker eten, goede koffie etc.
Alvast dank!
Alvast dank!
-
- Amerika-expert
Re: Tips Williamsburg, New York
Voor zover ik weet is het een vrij kleine buurt (een paar straten). Zou niet moeilijk moeten zijn om alles binnen redelijk korte tijd af te lopen. Je merkt dan vanzelf wel wat er 'hip' aan die buurt is en wat je al dan niet bevalt.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Re: Tips Williamsburg, New York
Williamsburg is vooral 's avonds leuk en levendig. Wij hebben gegeten bij Isa, erg leuk, maar pas gezellig vanaf 19.00 uur.
Buttermilk Channel en Bakeri schijnen ook leuk te zijn, maar daar ben ik niet geweest.
Veel plezier!
Buttermilk Channel en Bakeri schijnen ook leuk te zijn, maar daar ben ik niet geweest.
Veel plezier!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 2487 Weergaves
-
Laatste bericht door nycave
-