Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
veilig vervoer 's avonds m.kinderen Manhattan naar Secaucus
veilig vervoer 's avonds m.kinderen Manhattan naar Secaucus
Hallo Allemaal,
Met 3 kinderen bezoeken we van 24 -12-06 t/m 1-1-2007 New York.
Ons hotel is het Meadowlands Plaza in Secaucus. Hoe kunnen wij het veiligst vanuit Manhattan 's avonds naar ons hotel. Heb horen vertellen over mini-bussen. De metro lijkt ons wat minder geschikt.
Alle tips zijn zeer welkom.
John.
Met 3 kinderen bezoeken we van 24 -12-06 t/m 1-1-2007 New York.
Ons hotel is het Meadowlands Plaza in Secaucus. Hoe kunnen wij het veiligst vanuit Manhattan 's avonds naar ons hotel. Heb horen vertellen over mini-bussen. De metro lijkt ons wat minder geschikt.
Alle tips zijn zeer welkom.
John.
1e bezoek aan New York
Ik heb ooit om 11 uur 's avonds 1,5 uur in de metro gezeten (van JFK naar Manhattan) en ik heb me geen moment onveilig gevoeld. Ondanks dat ik in m'n eentje was en al mijn bagage bij me had.
Ik zit altijd nog liever in de NYC metro dan in de Rotterdamse.
Ik zit altijd nog liever in de NYC metro dan in de Rotterdamse.
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik heb me nog nooit onveilig gevoeld in de NY subway. (overigens wel in den Haag)Rob schreef:De subway is niets mis mee hoor daar kan je gemakkelijk mee reizen.
Je kan per rit betalen, een dagkaart nemen of een weekkaart.
Kosten $ 2,00, $ 6,00 en $ 26,00 maar mogelijk is dat nu iets meer wij waren in het najaar van 2005 voor de laatste keer in NY.
Rob
De prijzen kloppen volgens mij nog wel. Wij betaalden voor een weekkaart (dec 2005) ook nog 26 dollar......
Er rijdt geen subway van Manhattan naar Secaucus, maar er zijn andere manieren om er te komen:
Express buses bring travelers from Secaucus to the Port Authority Bus Terminal, near Times Square, in approximately 20 minutes. Trains from Secaucus Junction reach Penn Station New York in 9 minutes and Hoboken in 10 minutes. You may change to a PATH train to lower Manhattan in Hoboken. All northern New Jersey NJ Transit rail lines and Amtrak stop at Secaucus Junction Access to Secaucus Junction rail station is by taxi, or bus only. There is no commuter parking at the station.
Express buses bring travelers from Secaucus to the Port Authority Bus Terminal, near Times Square, in approximately 20 minutes. Trains from Secaucus Junction reach Penn Station New York in 9 minutes and Hoboken in 10 minutes. You may change to a PATH train to lower Manhattan in Hoboken. All northern New Jersey NJ Transit rail lines and Amtrak stop at Secaucus Junction Access to Secaucus Junction rail station is by taxi, or bus only. There is no commuter parking at the station.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 6496 Weergaves
-
Laatste bericht door amersfow
-
- 173 Reacties