Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Plek om te relaxen in Cape Cod
Plek om te relaxen in Cape Cod
Ik ben heel druk op zoek naar een leuk hotel om naast wat van Cape Cod te kunnen zien ook een paar dagen te relaxen aan een zwembad in het zonnetje... Vind het erg lastig om een mooi hotel te vinden! Ik reis alleen, dus wel graag in een leuk gebied waar ook nog wel wat te doen is.
Dus iemand een idee!?!?
Dus iemand een idee!?!?
-
dutchie_in_boston
- Amerika-expert
Re: Plek om te relaxen in Cape Cod
Op Cape Cod. Ikzelf vind Provincetown fantastisch met vanalles te zien en te doen. Heb je daar al gekeken? Of Hyannis, net voor de Cape. Kijk op tripadvisor voor feedback en tips.
Re: Plek om te relaxen in Cape Cod
Ik ben daar 3 jaar geleden geweest. Er is daar een leuke drive inn movie en het noord deel heeft een mooi strand. Vond het daar leuker als bijvoorbeeld Myrtle beach
http://katieaxelinthestates.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexington, Kentucky
Lexington, Kentucky
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht