Ik heb de stad NY al wel gezien en wil de laatste paar dagen iets anders van dit land zien.
Morgen ga ik langs de woodbury outlet, alhoewel het niet echt heel bijzonder is, is het toch wel even de stad uit en zal ik iets van de omgeving zien.
Maar ik wil ook graag de volgende 2 plaatsen bezoeken:
Washington DC
Gettysburg
Vrijdag is mijn laatste dag in het appartement, dat is dus 3 mei. Ik wil woensdag terugvliegen, dat is 8 mei. Dus dan moet ik weer op JFK zijn (vlucht is nog niet definitief gewijzigd, dus er is wel wat flexibiliteit).
Ik kan enkel met het openbaar vervoer reizen, wants een auto huren is veel te duur (voor 4-5 dagen 800 dollar omdat ik minderjarig ben, vind ik te veel

Ik ben vooral geïnteresseerd in Gettysburg (vanwege de geschiedenis, de veldslag en misschien ook wel de natuur?).
Wat voor een route raden jullie aan? Ik zou het zelf echt niet weten, misschien: Gettysburg - Washington DC - New York?
Of Washington DC - Gettysburg - New York?
1e route:
Dag 1: New York - Gettysburg: 7 uur met het openbaar vervoer?
Dag 1: Gettysburg verkennen o.i.d?
- Overnachten in Gettysburg
Dag 2: Musea e.d in Gettysburg bezoeken, slagveld, monumenten
- Overnachten in Gettysburg
Dag 3: Gettysburg - Washington DC --->> 18 UUR MET HET OPENBAAR VERVOER VOLGENS GOOGLE?!?
Dag 3: Washington bezienswaardigheden & musea bezoeken
- Overnachten in Washington DC
Dag 4: Nog even in Washington DC, maar dan terug naar New York (5 uur).
----
Een auto zou zoveel fijner zijn voor een dag of 3-4.
Scheelt erg veel reistijd, minstens 1.5 dag en dan hoef ik ook niet met 2 koffers te lopen en scheelt heel wat stress (op tijd bij de juiste halte, etc. etc.).