Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welk hotel in New York: Carter of Red Roof Inn Queens?
-
- Amerika-ontdekker
Welk hotel in New York: Carter of Red Roof Inn Queens?
Even een vraagje voor de hotel kenner hier.
Als je de keus hebt tussen deze twee onderstaande hotels welke kies je dan?
Hotel Carter
Hartje manhattan (voordeel)
Oud en (vies) hotel (nadeel)
Hotel Red Roof inn Queens
Moderner en schoner hotel (voordeel)
Ver van het hart van het centrum (nadeel?)
Wie heeft ervaring met 1 van deze hotels en kan zeggen wat zijn of haar voorkeur is?
Als je de keus hebt tussen deze twee onderstaande hotels welke kies je dan?
Hotel Carter
Hartje manhattan (voordeel)
Oud en (vies) hotel (nadeel)
Hotel Red Roof inn Queens
Moderner en schoner hotel (voordeel)
Ver van het hart van het centrum (nadeel?)
Wie heeft ervaring met 1 van deze hotels en kan zeggen wat zijn of haar voorkeur is?
Laatst gewijzigd door markro op 21 apr 2013, 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel ter verduidelijking aangepast.
Reden: Titel ter verduidelijking aangepast.
Re: Hotels
De Red Roof Inn zou mijn keuze zijn, en zo ver van manhattan is het niet. Het Carter Hotel is inderdaad berucht en gezien de verhalen die ik lees zou ik er never nooit slapen.
Hotel Carter zou ik niet doen. We hebben er ooit in 2002 geslapen. Ter plekke flink wat van de prijs afgekletst door vooruit te betalen. Maar de kamers waren erg oud en niet schoon. Bij de balie toen gelijk om een extra schoonmaakbeurt gevraagd. Daarna was het acceptabel en hebben we een hele leuke tijd gehad. Maar ik zou er niet weer heengaan. Locatie is natuurlijk wel super...
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Heb je al naar het http://www.panamhotel.com gekeken?
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Het Carter schijnt nu wel de goede kant op te gaan en ligt inderdaad vlakbij de actie van Times Square ...
schijnt wel ook een hoerenbuurtje te zijn, maar dat zag ik er niet aan af toen ik er laatst eens langs liep
zelf vind ik dat Red Roof iets te ver van een metrohalte liggen ... ik ken die buurt niet, heb je verkend op streetview?
>> Edit, oh, ziet er leuk uit, die buurt ... en de subway afstand valt ook nogal mee
zou ik eerder kiezen dan het Carter
wat voor budget heb je? voor hoeveel personen zoek je?
schijnt wel ook een hoerenbuurtje te zijn, maar dat zag ik er niet aan af toen ik er laatst eens langs liep
zelf vind ik dat Red Roof iets te ver van een metrohalte liggen ... ik ken die buurt niet, heb je verkend op streetview?
>> Edit, oh, ziet er leuk uit, die buurt ... en de subway afstand valt ook nogal mee
zou ik eerder kiezen dan het Carter
wat voor budget heb je? voor hoeveel personen zoek je?
-
- Amerika-ontdekker
Voor 2 personen 1000 euro pp hotel + vlucht. Van 19 oktober t/m 26 oktober.
Red Roof Inn is 856 euro voor 7 nachten incl vliegen . Red Roof Inn is idd 10 minuten ong naar de metro lopen.
Er is echter ook een gratis pendel busje. Reacties op internet zijn oke. Hotel valt voor de prijs prima in de smaak.
Buurt was ook veilig heb ik gelezen. Ik denk ook dat het misschien veel leuker is om buiten Manhattan een hotel te hebben.
Dan heb je misschien echt een idee van het New Yorkse leven. Hotel ligt verder niet op een spectaculaire plaats ivm het uitzicht bv.
Hotelkamer uitzicht is niet bijzonder. Voor deze prijs kan je ook niet de hoofdprijs verwachten.
Ik heb gezocht via expedia.nl daar kom ik tot nog toe altijd het goedkoopste uit.
Red Roof Inn is 856 euro voor 7 nachten incl vliegen . Red Roof Inn is idd 10 minuten ong naar de metro lopen.
Er is echter ook een gratis pendel busje. Reacties op internet zijn oke. Hotel valt voor de prijs prima in de smaak.
Buurt was ook veilig heb ik gelezen. Ik denk ook dat het misschien veel leuker is om buiten Manhattan een hotel te hebben.
Dan heb je misschien echt een idee van het New Yorkse leven. Hotel ligt verder niet op een spectaculaire plaats ivm het uitzicht bv.
Hotelkamer uitzicht is niet bijzonder. Voor deze prijs kan je ook niet de hoofdprijs verwachten.
Ik heb gezocht via expedia.nl daar kom ik tot nog toe altijd het goedkoopste uit.
- meyem
- Amerika-expert
ik vind het zelf leuker om alles apart samen te stellen
dergelijke sites komen niet altijd met de beste hotels of de beste vluchttijden, vind ik
maar aan de andere kant, oktober is een dure tijd ...
zo'n pendelbusje moet je volgens mij geen al te wilde voorstellingen van hebben, meestal zal lopen sneller zijn
dergelijke sites komen niet altijd met de beste hotels of de beste vluchttijden, vind ik
maar aan de andere kant, oktober is een dure tijd ...
zo'n pendelbusje moet je volgens mij geen al te wilde voorstellingen van hebben, meestal zal lopen sneller zijn
-
- Amerika-ontdekker
Re: Welk hotel in New York: Carter of Red Roof Inn Queens?
ik heb het idee dat als je vlucht en hotel apart boekt je veel duurder uit bent.
De prijs die ik hierboven erbij zette is met een vlucht van 1 stop 11 uur vliegen en terug 9 uur vliegen met een tussenstop.
Dit vind ik wel acceptabel voor die prijs. De tijden zelf kunnen vervelend zijn, maar dat kan altijd toch.
De prijs die ik hierboven erbij zette is met een vlucht van 1 stop 11 uur vliegen en terug 9 uur vliegen met een tussenstop.
Dit vind ik wel acceptabel voor die prijs. De tijden zelf kunnen vervelend zijn, maar dat kan altijd toch.
Als je goed zoekt dan ia apart boeken zeker de moeite waard. Kijk ook op de sites van luchtvaartmaatschappijen en hotels.
Wij gaan van 15-21 okt naar NY. Alles los geboekt. Vlucht was 500 E pp. ( KLM geboekt, vliegen met Delta ) Hotel ( Zhotel ) http://www.booking.com/hotel/us/z-new-y ... 046;dcid=2 is ook ongeveer 500 E pp Voor 1000 euro pp kon ik geen hotel vinden wat mij wel ok leek. Zhotel ligt trouwens wel buiten Manhatten maar er rijd een pendelbusje ieder uur, het uitzicht schijnt geweldig te zijn.
Heb je al op Booking.com gekeken voor hotels? Kan je veel hotels al reserveren zonder dat je meteen moet betalen.
Heb je al op Booking.com gekeken voor hotels? Kan je veel hotels al reserveren zonder dat je meteen moet betalen.
Z Hotel hebben wij vorig jaar in juli 1 nacht geslapen. Mooi hotel met top uitzicht, wel enorm veel lawaai. Meer dan in Manhattan zelf, je hebt lawaai van de brug en van het hotel zelf. Aan de achterkant van het hotel zit een open galerij met als gevolg dat het geluid zo je kamer binnenkomt. Daarnaast heb je een geweldig dakterras, maar dat vinden de feest organisaties in NY ook, er zijn dus nogal vaak feesten op het dak met harde muziek.
Kortom: als je licht slaapt zou ik het niet doen. Het hotel is zoals gezegd wel mooi, schoon en hip
Voor 1 nacht vonden wij het prima, we sliepen er tussen 2 vluchten in en zijn Manhattan vanuit dit hotel niet in gegaan. Het uitzicht was een absolute bonus.
Kortom: als je licht slaapt zou ik het niet doen. Het hotel is zoals gezegd wel mooi, schoon en hip

2008: 3,5 week westkust Amerika. http://www.everyoneweb.com/Gowest/" onclick="window.open(this.href);return false;
2010: week New York
2012: 4 dagen New York en 2,5 week Noordwest Amerika
2013: week New York
2010: week New York
2012: 4 dagen New York en 2,5 week Noordwest Amerika
2013: week New York
Ik had al zoiets gelezen idd. We nemen goede oordoppen mee. Hopenlijk helpt dat tegen de herrie.
Ziet er goed uit.
Wij gaan van 9/18 mei en alles los geboekt; 1300 euro p.p.
Terwijl wij eerst (ook) nog naar Carter wilden voor 1000 euro p.p.
Rechtstreeks vliegen, de 18de hele dag nog in NY en 4*-hotel naast Times Square (Paramount)..
Zijn er erg blij mee en hebben volgens mij een goede deal..
Al vergt apart boeken veel tijd als je een goede deal eruit wil slepen. Dagelijks kijken op ticketspy.nl en travelox.de..
Hebben er zin in!!!!

Terwijl wij eerst (ook) nog naar Carter wilden voor 1000 euro p.p.
Rechtstreeks vliegen, de 18de hele dag nog in NY en 4*-hotel naast Times Square (Paramount)..
Zijn er erg blij mee en hebben volgens mij een goede deal..
Al vergt apart boeken veel tijd als je een goede deal eruit wil slepen. Dagelijks kijken op ticketspy.nl en travelox.de..
Hebben er zin in!!!!

-
- Amerika-ontdekker
Goede deal idd. Zal jullie tips ter harte nemen en eens verder kijken. Sommige sites ken ik nog niet. Bedankt
Hotel Carter valt al af
Hotel Carter valt al af

- meyem
- Amerika-expert
locatie van dat Z hotel is prima, hoor, te lopen naar de metrohalte, volgens mij
een paar goede oordoppen en een dag wandelen door New York moet goed zijn voor een goede nachtrust, denk ik
een paar goede oordoppen en een dag wandelen door New York moet goed zijn voor een goede nachtrust, denk ik

- Fraa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Waarom huren jullie geen appartementje voor een paar dagen? Vrienden van mij hebben via airbnb een appartement in Manhattan gevonden voor een leuke prijs. Ze zijn wel met 2 koppeltjes, dus de kosten worden gedeeld welliswaar. Maar dan nog kwamen ze veel goedkoper uit tov een hotel 

Reisblog: thisisfraa.be
- meyem
- Amerika-expert
omdat het verhuren van een apt voor minder dan 30 in NYC illegaal is (tenzij de host zelf ook in het pand blijft wonen). Meestal gaat het wel goed en is het ongetwijfeld een leuke ervaring.
Maar er is ook een boel scam tussen ....
Maar er is ook een boel scam tussen ....
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Nog een hotel optie: La Quinta Inn Queens, vlakbij metrohalte dus in no time op Times Square en goede beoordelingen op Expedia/Tripadvisor. Wij gaan van 30-4 t/m 9-5 met 4 personen voor 750,- pp. Tuurlijk is er iets beters te vinden maar dan kom je al gauw boven de 1000,- pp en met 4 personen scheelt dat dus al gauw 1000 euro, kun je een hoop andere leuke dingen voor doen denk ik.
Expedia vind ik een goede basis om te starten, vaak hebben ze mooie combinatie kortingen. Als je iets goedkoops ziet kun je ook via andere websites (hotel: trivago.nl, tickets: skyscanner.nl) nog kijken of het nog goedkoper kan. Grote voordeel van Expedia vind ik dat je direct het bedrag te zien krijgt wat je moet betalen dus geen extra kosten die stiekem maar niet vermeld zijn. Tip: zoek ook eens met vertrek vanaf Rotterdam, British Airways wil dan vaak goedkoop verschijnen.
Voor ons nog 6 nachtjes slapen, ik heb er zin in. Vliegen via Dublin (470,- pp), en je kunt in Dublin al door de immigration voor de US dus komen we op JFK aan als domestic flight. Koffers pakken en wegwezen
Expedia vind ik een goede basis om te starten, vaak hebben ze mooie combinatie kortingen. Als je iets goedkoops ziet kun je ook via andere websites (hotel: trivago.nl, tickets: skyscanner.nl) nog kijken of het nog goedkoper kan. Grote voordeel van Expedia vind ik dat je direct het bedrag te zien krijgt wat je moet betalen dus geen extra kosten die stiekem maar niet vermeld zijn. Tip: zoek ook eens met vertrek vanaf Rotterdam, British Airways wil dan vaak goedkoop verschijnen.
Voor ons nog 6 nachtjes slapen, ik heb er zin in. Vliegen via Dublin (470,- pp), en je kunt in Dublin al door de immigration voor de US dus komen we op JFK aan als domestic flight. Koffers pakken en wegwezen

Ik vind dat nog steeds wel een hoop geld voor een hotel, zeker als je niet eens op Manhattan zit (natuurlijk wel een goede verbinding). Je betaalt bijna 95 euro per persoon per nacht. Zelf ben ik nu 3x geweest en ik heb nog nooit zulke bedragen uitgegeven voor een overnachting (en wij zaten elke keer op Manhattan).sanook schreef:og een hotel optie: La Quinta Inn Queens, vlakbij metrohalte dus in no time op Times Square en goede beoordelingen op Expedia/Tripadvisor. Wij gaan van 30-4 t/m 9-5 met 4 personen voor 750,- pp. Tuurlijk is er iets beters te vinden maar dan kom je al gauw boven de 1000,- pp en met 4 personen scheelt dat dus al gauw 1000 euro, kun je een hoop andere leuke dingen voor doen denk ik.
Kortom, er zijn echt wel goede acties te vinden maar je moet inderdaad goed en lang zoeken en ook een beetje geluk hebben!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1183 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-
- 20 Reacties