Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Waar overnachten in Boston en omgeving

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Walterjhb
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Waar overnachten in Boston en omgeving

Bericht door Walterjhb »

Wij, koppel van middelbare leeftijd, en helemaal zonder reiservaringen, zullen onze schrik moeten overwinnen om 1 van onze kinderen te bezoeken die in Boston verder gaat doctoreren.Hij gaat in augustus naar daar, en wij plannen dan rond mei-Juni 2014 om de oversteek te maken om hem te bezoeken. Een mens moet toch nog al wat meemaken op zijn oude dag. Om ginds iets te zien zijn wij op zoek naar ofwel B&B, guesthouses ed, ofwel een aanvaardbaar (bedoel een nog te betalen) hotelletje in Boston,eentje in de buurt van de Niagara watervallen, en iets tussen deze twee uitersten. Verder weet ik echt niets wat ik bv "MOET" zien, enkel mijn echtgenote wil me overtuigen om New York eens te zien (Ik zie dat echt niet zitten ! ). Hoe ik naar ginds ga, is ook voor mij nog en raadsel. Indien er dus mensen zijn die tips hebben wat ik zeker moet zien, waar ik het best kan overnachten,hoe ik best aan een auto kan geraken, hoe ik de oversteek moet maken, en aan wat ik moet denken vooraleer ik Amerika binnen mag, mogen ze me aub mailen op: WalterJHB-AT-hotmail.be.
Ik woon in Antwerpen. Ik bedank alle avontuurlijke reislustigen!

Lees -AT- als @

* Note mod (Marco):
E-mailadres versleuteld, want internetrobots lezen mee en kunnen voor spam zorgen in de mailbox.
Isaatje
Amerika-ontdekker

Re: Waar overnachten in Boston en omgeving

Bericht door Isaatje »

Wij hebben voor oktober geboekt, vliegen van Brussel naar Boston met een overstap in Amsterdam. Klinkt raar maar was echt een stuk goedkoper als dezelfde vlucht alleen van Amsterdam naar Boston. Wij wonen in het zuiden van NL dus maakt het niet zoveel uit voor ons. Terug vliegen we van New York naar Brussel rechtstreeks. Geboekt bij KLM en uitgevoerd door Delta. We reizen van New York naar Boston ws met de trein. Voor hotels kan je kijken op bv http://www.booking.com Je kan zoeken op prijs van hoog naar laag of andersom. Ik zag daar ook een paar B&B's tussen staan in Boston geloof ik. Heel veel voorplezier alvast. NY zou ik niet overslaan als ik de kans had. Daar moet je toch minstens 1 maal in je leven geweest zijn ;)
analogkid
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door analogkid »

Leuk dat jullie die reis gaan maken! Ik zou zeker (als je tijd genoeg hebt) NYC opnemen in de planning. Je kunt waarschijnlijk het beste met de trein van Boston naar NYC gaan. Verder zou ik inderdaad een auto huren om een rondje NO USA te doen. Tussen New York / Boston en Niagara Falls is een stop bij een of meerdere parken in het Finger Lakes gebied (bijv. Watkins Glen State Park) zeer de moeite waard. Als je voldoende tijd hebt zou je nog via de Adirondacks en de White Mountains kunnen rijden. Beide mooie natuurgebieden. Niet te druk maken over het reizen zelf. Het verkeer in de US is wat relaxter dan hier en met een goede navigatie (kopen, niet huren!) kom je overal waar je zijn wilt. In 2010 hebben wij ook een rondje door het NO gereden, weliswaar met een camper, maar misschien heb je wat aan ons reisverslag (zie handtekening).
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
Walterjhb
Amerika-newbie

Bericht door Walterjhb »

Ongelofelijk maar waar, eindelijk ( vrijdag) hebben wij onze vlucht geboekt. Het wordt Brussel - New York- JFK op 23 mei 2015, en terug vanuit Boston op 08 juni 2015, weliswaar met een tussenlanding op JFK. Al de vluchten worden uitgevoerd door Delta.
Wij verblijven drie nachten in NYC in hotel Metro, om daarna onze auto op te halen. ( Deze moet nog vastgelegd worden).
Het roadboek zal ik nu maar beginnen maken zeker. Ik zal natuurlijk de tips van analogkid als rode draad in mijn schema verweven. De laatste drie dagen verblijf ik dan in Boston bij onze zoon. Indien er forumleden nog tips hebben om het traject Niagara - Boston in segmenten te verdelen, ik neem ze graag in ontvangst.
harryvanrooy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door harryvanrooy »

Hallo,
Wij hebben deze zomer in hotel metro gelogeerd, was heel goed. Dakterras met superzicht op Empire State Building, zeker eens gaan kijken, het hotel is ook goed gelegen. We zijn van Washington naar Burlington, Vermont gereden en via Conway naar Bar Harbor, is wel mooi, dan via de kust met enkele tussenstops naar Boston. Als je niet zo noordelijke wilt gaan kun je wat lager kijken, bvb Rockport, is ook heel mooi maar je kunt vanuit de White Mountains ook direct naar Boston. Boston is een heel leuke stad, doet wat Europees aan.
Harry
harryvanrooy
Amerikakenner

Als je verder nog vragen hebt, vraag maar raak hoor
harry
Walterjhb
Amerika-newbie

Bericht door Walterjhb »

Dag Harry,
Het is inderdaad dit hotel. Heb je soms wat tips qwa eettentje of drankgelegenheid dat wat charme ( of live music) uitstraalt? En weet je soms ook of ik in de nabijheid fietsen kan huren, vermits wij toch liever bovengronds onze verplaatsingen willen doen ipv de metro. Zou toch al mooi weer moeten zijn hé.
Ik ga zeker uw tip onder de loep nemen. Mijn dank hiervoor.
Walter
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Walterjhb schreef: Om ginds iets te zien zijn wij op zoek naar ofwel B&B, guesthouses ed, ofwel een aanvaardbaar (bedoel een nog te betalen) hotelletje ...knip.....,eentje in de buurt van de Niagara watervallen,
Forumlid Hinko had goede ervaringen met http://www.niagarafallscozyinn.com/. Misschien wil je het zelf in zijn reisverslag lezen: http://fallfoliage2014.blogspot.nl/2014 ... falls.html

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,

Old Faithful
harryvanrooy
Amerikakenner

Echt veel charme zoals cafeetjes en kleine restaurantjes zij in NY dun gezaaid hoor, kun je beter in het hotel aande portier vragen. Tip, geef hem enkele dollars de eerste dag en je hebt een vriend die je met alle vragen zal helpen, dit geld in alle hotels in USA. Hier op het forum kun is er een all about new York City gedeelte met tips over NY. Een leuke rooftop is http://www.230-fifth.com kun je tegen valavond eens langsgaan, vonden wij gezellig maar om te reserveren is het wel duur, meestal is er wel plaats als je er lansgaat.http://www.johnspizzerianyc.com/ is lekker en best wel een indrukwekkende zaak maar zoals overal daar heel druk. Vergeet zeker niet eens The High line af te wandelen en als je tijd hebt de metro naar Brooklyn te nemen. Fietsen in de buurt van het hotel huren? Ik denk dat er vlak bij Central Park enkel verhuurders zitten die het dichtst bij zijn. Ook Bryant park is leuk om een tijdje door te brengen en even op adem te komen, daar kun je goed mensen kijken.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer