ik zal beginnen met me even kort voor te stellen. Ik ben Dieter Van Hecke en ben afkomstig uit Gent. Ik studeer bachelor maatschappelijke veiligheid aan Katho te Kortrijk.
Nu gaan we binnen 2 weken op studiereis naar New York. Ons programma is al goed gevuld, maar er zijn nog wat vrije momenten. En aangezien ik niet alle dagen naar New York kan gaan, wil ik die tijd dan ook ten volle benutten.
Ik zou graag met enkele van mijn klasgenoten eens een precinct van het NYPD gaan bezoeken. Dit om de werking van de politiediensten uit Amerika te vergelijken met die uit België. Dit zou dus zeer relevant zijn in het kader van mijn opleiding.
Nu is mijn vraag, heeft iemand hier al eens een New Yorks precinct bezocht?
Hoe zou ik dit praktisch het best kunnen regelen?
Ik heb ondertussen al wat op de site van het NYPD rondgestruind, maar daar vind ik logischerwijze niet zo veel terug op vlak van bezoek.
Heeft iemand een idee waar ik een emailadres zou kunnen vinden om iemand daar te bereiken.
Ps: welk precinct maakt niet bepaald uit, we krijgen van school uit een metrokaart die de hele week geldig is, dus ik geraak zo goed als overal denk ik
Pps: Weet iemand nog leuke clubs, bars, dancings of muziekaangelegenheden voor 's avonds (we verblijven in een jeugdhotel in Upper West Side)