Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

geen tickets meer voor basketbal op ticketmaster.com???

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Cynt
Amerika-newbie

geen tickets meer voor basketbal op ticketmaster.com???

Bericht door Cynt »

Hallo,

Tijdens ons verblijf in NY hadden we graag gaan zien naar een basketbalmatch. Volgens de kalender spelen de NY knicks tegen Orlando Magic op 20 maart. Ik probeer om kaartjes te bemachtigen via ticketmaster, maar er is er geen enkele meer beschikbaar? Klopt dit of doe ik iets verkeerd? Ik snap er niks van...
Ben er ook wel een leek in, dus enige hulp zou welkom zijn. Bedankt alvast
mtl
Amerika-expert

Re: geen tickets meer voor basketbal op ticketmaster.com???

Bericht door mtl »

Dan is die wedstrijd waarschijnlijk uitverkocht. Iedereen wil de Knicks zien.
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Heb je al eens op de officiële clubwebsite gekeken?
NBA clubs hebben erg vaak hun stadions uitverkocht dmv seizoenskaarten, vandaar dat de weinige nog vrije kaartjes snel verkocht zijn.
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Het ziet er naar uit het inderdaad is uitverkocht.

Je zou kunnen kijken bij TicketsNow, dit is ook van TicketMaster, hier kunnen seizoenskaarthouders hun ticket verkopen als ze er een wedstrijd niet bij zijn.

Ook zou je kunnen kijken bij StubHub, ook hier kunnen seizoenskaarthouders hun kaarten doorverkopen en is een betrouwbare site.

Tickets via andere sites zijn niet aan te raden, omdat je dan ten eerste vaak veel te veel betaald en je er dan alsnog wel eens karig vanaf kunt komen als je ticket helemaal niet geldig is. Let dus goed op waar je tickets koopt!
Cynt
Amerika-newbie

Bericht door Cynt »

Bedankt voor de tips. Als ik dan toch moet kiezen tussen beide, welke kies ik dan best? Zijn ze allebei even betrouwbaar?
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Ik heb geen ervaring met TicketsNow, maar het is een service van Ticketmaster dus dan zal het een prima partij zijn. Stubhub heb ik zelf wel ervaring mee en die zijn alleen maar positief. Zou gewoon even kijken waar ze tickets aanbieden die naar je zin zijn :)
dubois
Amerika-newbie

Bericht door dubois »

Ben ook geen held in het kopen van ticketjes maar ook bij ons lukte het niet met Ticketmaster. Het is ons gelukt via Tickets now. En is een veilige site (onderdeel van TIcketmaster).

Succes (en datgene dat je niet verstaat gewoon door de google vertaler halen! En het lukt!)
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Hier kun je kijken welke tickets er voor 20 maart te koop zijn en ze eventueel aanschaffen (creditcard klaar houden :) )
Prijzen liggen tussen de $ 56 en $ 4180.

Instant Delivery wil zeggen dat je ze direct thuis kunt uitprinten (en Electronic Delivery net zo :D )
Cynt
Amerika-newbie

Bericht door Cynt »

Bedankt voor de hulp. We hebben ondertussen de tickets al besteld via tickets now en afgedrukt! :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer