Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Prijzen Hotels NO
Prijzen Hotels NO
Hallo,
deze zomer (Juli) wil ik met mijn vrouw en dochters naar het Noordoosten van de USA.
Op dit moment twijfelen we nog tussen een camper huren, of hotelovernachtingen boeken.
Mijn vraag is dan ook, hoeveel kost een gemiddelde hotelovernachting in een normaal (schoon) hotel? Op internet zie ik de meest uiteenlopende prijzen, op deze manier is vergelijken nogal lastig.. Iemand enig idee?
deze zomer (Juli) wil ik met mijn vrouw en dochters naar het Noordoosten van de USA.
Op dit moment twijfelen we nog tussen een camper huren, of hotelovernachtingen boeken.
Mijn vraag is dan ook, hoeveel kost een gemiddelde hotelovernachting in een normaal (schoon) hotel? Op internet zie ik de meest uiteenlopende prijzen, op deze manier is vergelijken nogal lastig.. Iemand enig idee?
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Re: Prijzen Hotels NO
Wij zitten juli '13 (4 pers) rond de 74€ per nacht. Veel via Hotwire geboekt.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
74 dollar is een goede prijs, eigenlijk bijna onmogelijk. Dan zit je vast niet in Manhattan? Maar eerder 1/2 ster in brooklyn/vliegvelden of LIC?
Hij gaf EUR 74 aan. Dat is zo'n $100. Daar kun je inderdaad prima voor verblijven, gemiddeld. In steden zul je wat duurder uit zijn, mits je inderdaad in de stad gaat zitten op een gunstige locatie. Maar als je niet heel exorbitante bedragen wil betalen is het gebruik van Hotwire en/of Priceline hier wel een pre.keko schreef:74 dollar is een goede prijs, eigenlijk bijna onmogelijk. Dan zit je vast niet in Manhattan? Maar eerder 1/2 ster in brooklyn/vliegvelden of LIC?
Buiten de steden kun je weer flink besparen, zeker als je ook daar bv Priceline of Hotwire gebruikt. Het ligt er ook een beetje aan wat voor niveau je wilt. Als je in steden in 4* hotels wilt verblijven en daarbuiten in de betere motelchains (Hampton Inn oid) dan wordt het krap, of je moet goed Pricelinen. Maar laten we zeggen dat je voor een beetje 4* hotel in Manhattan of hartje Boston toch minimaal zo'n $120 priceline prijs betaalt, inclusief taxes en fees dus al snel richting de $150/nacht. Als dat de helft van je nachten zijn moet je voor de andere helft rond de $50 uitkomen. Doable, maar krap.
Liggen de eisen in de steden iets lager dan is het zeker reeel.
Edit: ik zie nu dat het om een familie met kinderen gaat. Dan wordt het gebruik van Priceline lastiger, immers, je biedt dan op 2-persoonskamers. Hotwire kan wel. Je geeft niet aan hoe oud de dochters zijn en of jullie telkens 1 of meerdere hotelkamers willen.
- Janne1969
- Amerika-ontdekker
Wij zijn afgelopen jaar drie weken in het noordoosten geweest en hebben gemiddeld € 150 per nacht uitgegeven. Wij waren met zijn vijven en hebben steeds een ruime familiekamer inclusief ontbijt geboekt. Ik heb veel gezocht via hotels.com en dan vervolgens bij de hotels zelf geboekt, gebruik makend van de AAA korting waaar je als ANWB-lid gebruik van kunt maken (het loont zeker de moeite om alleen voor je vakantie ANWB-lid te worden). Met slechts enkele overnachtingen haal je de kosten van het lidmaatschap er al uit.
Ketens waar wij zijn geweest: Hyatt, Homewood, Hampton Inn, La Quinta en Days Inn. Allemaal prima bevallen; de één wat luxer dan de andere, maar allemaal schoon en vaak met een prima zwembad.
Via tripadvisor kun je vaak al heel veel over een bepaald hotel lezen, zodat je goed voorbereid op pad kunt!
Ketens waar wij zijn geweest: Hyatt, Homewood, Hampton Inn, La Quinta en Days Inn. Allemaal prima bevallen; de één wat luxer dan de andere, maar allemaal schoon en vaak met een prima zwembad.
Via tripadvisor kun je vaak al heel veel over een bepaald hotel lezen, zodat je goed voorbereid op pad kunt!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 21 Reacties
- 8035 Weergaves
-
Laatste bericht door Diederik52
-
- 36 Reacties