Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel Pennsylvania in New York City
-
Cyber-Alien
- Amerikafan
Jazz on the Park is ook een hostel. Maar je kunt wel gewoon 2-persoonskamers krijgen. Dan heb je één badkamer op 6 à 7 kamers.
Persoonlijk heb ik geen slechte ervaringen met hostels. Met een orkest kom ik af en toe in hostels, dan lig je met allemaal bekenden. Ik houd er ook niet van om met een stelletje vreemden op de zaal te liggen.
Maar ik moet zeggen dat de kwaliteit van alle hostels die ik tot nu toe heb gehad, erg goed is. De beste ooit zat in Chicago, maar ik ben ook in NYC, Wenen, Dresden, etc geweest.
Persoonlijk heb ik geen slechte ervaringen met hostels. Met een orkest kom ik af en toe in hostels, dan lig je met allemaal bekenden. Ik houd er ook niet van om met een stelletje vreemden op de zaal te liggen.
Maar ik moet zeggen dat de kwaliteit van alle hostels die ik tot nu toe heb gehad, erg goed is. De beste ooit zat in Chicago, maar ik ben ook in NYC, Wenen, Dresden, etc geweest.
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Volgens mij zit hotel Pennsylvania in dezelfde prijscategorie als Hotel Edison, waar wij drie nachten hebben geslapen. Wij betaalden zo'n 150 euro per nacht.
Hotel Edison was echt prima. Het lag in een zijstraat van Times Square, maar je had geen geluidsoverlast. De airco werkte prima, het bed was goed, de badkamer zag er netjes uit. De kamer was niet groot, maar je bent er toch niet zo heel veel
Ik zou hotel Edison zeker aanraden voor mensen die een betaalbaar (nou ja, wat is betaalbaar) hotel zoeken in het centrum van Manhattan!
Hotel Edison was echt prima. Het lag in een zijstraat van Times Square, maar je had geen geluidsoverlast. De airco werkte prima, het bed was goed, de badkamer zag er netjes uit. De kamer was niet groot, maar je bent er toch niet zo heel veel
Ik zou hotel Edison zeker aanraden voor mensen die een betaalbaar (nou ja, wat is betaalbaar) hotel zoeken in het centrum van Manhattan!
Twee jaar geleden (tegen kerst) had ik eigenlijk ook naar het Beacon gewild. Jammer genoeg waren ze voor de dagen die wij wilden al uitverkocht. Uiteindelijk hebben vlakbij in het Milburn gezeten. Het Beacon zag er wel goed uit, maar als je aan de straatkant zit kan het best lawaaiig zijn denk ik. Maar, de buurt is fantastisch! Hele leuke sfeer, leuke winkels en restaurants.
Ben vorige maand een week in hotel Pennsylvania geweest en na het lezen van allerlei "wilde" verhalen op o.a. vakantiereiswijzer.nl kreeg ik het toch ook een b-tje benauwd...
Het viel gelukkig reuze mee, idd wachtrijen bij receptie waren lang en sommige leden van het personeel gedroegen zich als "assholes" maar goed dat hoort bij NYC toch...
Kamer was gewoon netjes en schoon en niet overdreven luxe maar boeiend je bent toch in NYC dus ben je toch zo weinig mogelijk op je kamer (slapen ging ook niet altijd even goed ivm sirenes/getoeter).
Verwacht eigenlijk dat alle middenklasse hotels in deze stad van hetzelfe niveau zijn.
Het viel gelukkig reuze mee, idd wachtrijen bij receptie waren lang en sommige leden van het personeel gedroegen zich als "assholes" maar goed dat hoort bij NYC toch...
Kamer was gewoon netjes en schoon en niet overdreven luxe maar boeiend je bent toch in NYC dus ben je toch zo weinig mogelijk op je kamer (slapen ging ook niet altijd even goed ivm sirenes/getoeter).
Verwacht eigenlijk dat alle middenklasse hotels in deze stad van hetzelfe niveau zijn.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij sliepen in Hotel 31. Stond best hoog in de Trip Advisor popularity index.
Hier was niks mis mee.
De nummer 1 tussen de 100-200 dollar was helaas niet meer te boeken toen. Die leek ons ook best aardig.
Zie http://www.tripadvisor.com/Hotels-g6076 ... otels.html
Hier was niks mis mee.
De nummer 1 tussen de 100-200 dollar was helaas niet meer te boeken toen. Die leek ons ook best aardig.
Zie http://www.tripadvisor.com/Hotels-g6076 ... otels.html
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Ben zowel in het Beacon, als het Pennsylvania als in een hostel geweest....vind het allemaal prima.
In NY ben je toch nooit op je kamer. Tenminste: ik kom er 's nachts binnenvallen om te slapen en that's it
Hostels zijn lawaaieriger en je deelt vaak je kamer met anderen idd.
Pennsylvania is een megagroot hotel met een beetje armoedige kamers maar ach....who cares? Als je er 4 nachten slaapt wat inclusief vliegticket 650 euro kost hoor je mij niet klagen
In NY ben je toch nooit op je kamer. Tenminste: ik kom er 's nachts binnenvallen om te slapen en that's it
Pennsylvania is een megagroot hotel met een beetje armoedige kamers maar ach....who cares? Als je er 4 nachten slaapt wat inclusief vliegticket 650 euro kost hoor je mij niet klagen
Maar wel als het stucwerk van het plafond komt vallen, de airco nauwelijks werkt in mid Augustus met 95 - 105 graden, de badkamer van ellende uit elkaar valt met schimmel op de koop toe en je ramp boven ramp ook nog een dag daar vastzit zonder stroom (Blackout, 2003) en je moet vechten om die dag vergoed te krijgen.Iris_1982 schreef:Ben zowel in het Beacon, als het Pennsylvania als in een hostel geweest....vind het allemaal prima.
24th of September, 2 year wedding anniversary 
During the romantic dinner she said:
I love you, but I need to burp now...
During the romantic dinner she said:
I love you, but I need to burp now...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties