Normaal heb ik een periode waarin ik me kan verheugen op een reis maar nu is al dat enthousiasme gebundeld want zaterdag vertrekken we al naar NY.
Ik heb een tijdje geleden een topic geopend met de vraag of er nog wat tips om te doen in 7 dagen vanaf JFK en tot de conclusie gekomen dat een combi NY en DC het leukste zou zijn.
Vandaag eens voorzichtig geïnformeerd of het erin zou zitten om in de komende paar weken een vlucht te krijgen (we moeten paarden begeleiden en zodoende is het een soort van werk onderweg) en daarop kwam de vraag of zaterdag een optie zou zijn. Na een paar uurtjes stuiteren, paspoorten inscannen, esta's aanvragen en vooral werkvervanging regelen begint het nu toch echt in te zinken. Zaterdag vliegen we gewoon naar NY.
Morgen horen we onze vluchttijden en ook of we eventueel vanuit DC weer terug kunnen vliegen. En dan kunnen we even overnachtingen regelen, spullen bij elkaar zoeken en dan..... lekker genieten.
Idee is om er de ultieme low budget vakantie van te maken. Wie ons wil volgen: http://nydc2012.wordpress.com/