Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Planning NY - Even hulp gevraagd
Re: Planning NY - Even hulp gevraagd
via stubhub kan je aan interessante prijzen goede plaatsen kopen
Ik zou het inderdaad ook niet zo vol plannen, van uur tot uur, dat haal je vaak denk ik toch niet en dan ga je lopen stressen en dat is natuurlijk niet relaxed. Lekker hangen in Central Park, heerlijk. En als je naar Little Italy gaat, sla Soho dan niet over, zeker als je van winkelen houdt. De High Line is ook leuk om te doen, dan zou je ook in Meatpacking District en Chelsea rond kunnen kijken, zijn ook leuke wijken.
En inderdaad, 9/11 memorial is eigenlijk niet te missen.
Voor 's avonds zou ik de lokale krantjes op websites checken(Village Voice) voor leuke optredens.
En inderdaad, 9/11 memorial is eigenlijk niet te missen.
Dat klinkt leuk! Ik ben wel in Coney Island geweest, maar zo'n wedstrijd daar is natuurlijk helemaal leuk. Zou je kunnen combineren met een lekker dagje strand als het mooi weer is.Bennogr schreef:Mijn zoon is laatst naar een Brooklyn Cyclones wedstrijd geweest. Voor $20 zit je achter home base. Wel een heel eind weg, Coney Island, maar je reist een groot deel boven de grond. En veel intiemer dan ergens boven (of voor veel geld, lager) in een enorm stadion zitten.
Voor 's avonds zou ik de lokale krantjes op websites checken(Village Voice) voor leuke optredens.
Welk winkelcentrum is dat? Ben wel benieuwd.Betty schreef:en dan via de Mall (laan in central park) naar Columbus circle. Hier kan je de het winkelcentrum intrekken.
-
Vinora
Onze reis zit er morgen alweer op en ik moet zeggen dat we onze uiteindelijke planning toch bijna volledig hebben gevolgd
We hebben er enorm van genoten en als ik thuis ben zal ik een netjes uitgetypt verslag maken met enkele foto's bij!
We hebben er enorm van genoten en als ik thuis ben zal ik een netjes uitgetypt verslag maken met enkele foto's bij!
dan hebben we elkaar mss gezien. wij zijn van 26/9 tem 30/9 geweest 
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 3416 Weergaves
-
Laatste bericht door jerkar