Appartement NY via bv airbnb

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
AnnArbor
Amerika-ontdekker
Berichten: 35
Lid geworden op: 24 okt 2010, 16:46

Appartement NY via bv airbnb

Bericht door AnnArbor »

Heeft iemand ervaringen met of tips over appartementen in New York (betaalbaar)? Ik heb op de site van airbnb gekeken en daar zie ik wel wat leuke appartementen, maar ik vind het wat lastig in te schatten of het betrouwbaar is.
Oktober - november 2003 Great Lake district en New York
Oktober 2009 Noordoosten Verenigde Staten
Juni - juli 2010 Zuidwesten Verenigde Staten
April - mei 2011 New York City
December 2012 New York en Hudson Valley
swissann
Amerika-ontdekker
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 jan 2012, 10:25
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Appartement NY via bv airbnb

Bericht door swissann »

Hoi AnnArbor,

Ik wil geen reclame maken maar wij hadden dit jaar in juli een appartement gehuurd via Housetrip.com
Was alles prima, precies zo als het in de website stond. Natuurlijk kan je ook pech hebben maar dat is met een hotel ook mogelijk.
Gebruikersavatar
LeenG
Amerika-expert
Berichten: 3722
Lid geworden op: 18 sep 2008, 11:21
Aantal x V.S. bezocht: 2
Locatie: België

Re: Appartement NY via bv airbnb

Bericht door LeenG »

ik ben volgend jaar ook van plan om volgend jaar via airbnb iets te huren in NY. Lijkt mij een betrouwbare site en een hoop voordelen tov een hotel
Gebruikersavatar
Nati
Amerikakenner
Berichten: 1109
Lid geworden op: 24 mei 2005, 16:40
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: aan de Nederlandse /Belgische grens

Re: Appartement NY via bv airbnb

Bericht door Nati »

Wij hadden geen appartement maar een bed&breakfast voor 3 nachten in Arlington via Airbnb en het is ons erg goed bevallen. Gastgezin was vriendelijk en de kamer zag er echt uit zoals op de foto's van de website.
jbdutch
Amerika-ontdekker
Berichten: 36
Lid geworden op: 03 jun 2011, 09:31

Re: Appartement NY via bv airbnb

Bericht door jbdutch »

Ik heb iets gehuurd via homeaway.com.
tot nu toe lijkt het goed te gaan!
JB81
Amerika-ontdekker
Berichten: 52
Lid geworden op: 03 mar 2011, 12:08

Re: Appartement NY via bv airbnb

Bericht door JB81 »

jbdutch schreef:Ik heb iets gehuurd via homeaway.com.
tot nu toe lijkt het goed te gaan!
Ik heb ook via Homeaway een appartement geboekt voor in New York. (en dit jaar een villa in Spanje via Homeaway). Tot nu toe prima ervaringen.
sep
Amerikakenner
Berichten: 722
Lid geworden op: 02 nov 2009, 22:13
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Appartement NY via bv airbnb

Bericht door sep »

Wij hebben nu twee keer iets geboekt via AirBnB, een keer in Parijs en een keer in Chicago. Beide keren geweldig. Onze dochter gaat binnenkort naar NY en heeft daar ook iets geboekt via AirBnB. Vele malen goedkoper (dat kan in elk geval, hangt er natuurlijk van af wat je wilt) en leuker dan een hotel!

Saskia.
Marl
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 sep 2011, 14:33

Re: Appartement NY via bv airbnb

Bericht door Marl »

Ik en mijn moeder hebben in november in een appartement verbleven dat we via airbnb hadden geboekt. Het was ons heel goed bevallen en we willen in mei of juni weer naar New York en dan ook weer iets boeken bij airbnb. Je maakt het geld over naar airbnb en die geven het geld pas aan de verhuurder als jij de sleutel heb. Ze houden de borg ook en die krijg je een paar dagen nadat je het appartment heb verlaten weer terug.
Er staat op de site ook allemaal info over een appartement boeken op die site. Dat is erg helpend. Je kan de reviews lezen die bij dat appartement staat, lezen wat de verhuurder voor reacties op zijn profiel heeft. En alles regelen via airbnb. Ik had een keer ergens gelezen dat iemand een appartement had gehuurd die op airbnb stond. Maar de verhuurder had iets of zo waardoor de huurders haar beter kon betalen buiten airbnb. En toen waren ze dus opgelicht. Geld kwijt en geen appartement.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer